Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Engelli Farkındalığı

Engelli Farkındalığı. Ben Salih Arıkan Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanıyım. Derneğimiz engelliler ve engelsizlerin birlikte yaşama kültürünü artırmayı amaçlamaktadır. Toplum engelliyi tanımıyor. Nasıl davranacağını bilmiyor. Biz gazete yazıları sosyal medya radyo tivi programlarıyla okullar yurtlar dernekler ve tüm kurum ve kuruluşlarda seminerler vermekteyiz.  Talep olduğu ölçüde engellilere yönelik Ekpss kursları Bilgisayar Temel sekreterlik ders çalıştırma programları ve farklı kurslar açmaktayız amacımız engellilerin toplumda bir yer edinmeleri çalışan üreten bireyler olmaları toplum engelliye aciz olarak bakıyor. Ve biz engelliliğin istismarına karşıyız. Okullarda para toplama zarf dağıtılmasına engelliler adına gazete dergi ve oynanmayan tiyatro bileti okullarda kırtasiye malzemesi yani engellileri kullanarak eşya satılmasına karşıyız. Derneğimize yardım gelirse yoksul üyelerimize dağıtırız. Kapı kapı dilenerek acındırarak engellilerin sırtından para kazanılmasına karşıyız. Türkiye Beyazay Derneği olarak toplumda engellilik meselesinin daha geniş kitlelere anlatılmasını istiyoruz. Tanıtım konusunda desteğinizi bekleriz. Toplumlar farklılıklarıyla birlikte yaşarsa huzurlu mutlu günler yakın olur.Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..