Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '18

 
Kategori
Eğitim
 

Ekpss Kurslarını Vermekten Vaz mı Geçsek

Ekpss Kurslarını Vermekten Vaz mı Geçsek
 

Derneğimiz kendi hizmet binamızda çalışmalarını sürdürüyor. Ne istiyoruz. Sürekli kurslar ve Eğitimler olsun. Arkadaşlarımız kendilerini geliştirip kendine ve topluma faydalı olsunlar. Ama talep gerekir.

Otobüs numaralarını bile okumaktansa şoföre soran bir milleten okumasını ve kendisini geliştirmesini beklemek doğru mudur bilmiyorum. Ama ben yine de okuyan ve sorgulayan bir millet olmamızın iyi bir kazanım olacağına inanıyorum.

2012 Yılından beri merkezi sınavlara hazırlık kursları düzenliyoruz. Yalnız bu son dönemdeki Ekpss macerası tam bir tez konusu. Geçen yıldan beri sürekli beni arıyorlar. Ekpss kursunuz var mı ben de yeterli sayı olduktan sonra her kursu verebileceğimizi birazda Halk Eğitim Merkezlerini uyarmaları gerektiğini ve Resmi bir başvuru olmayınca taleplerin bir değeri olmadığını anlatmaya çalıştım. Baktım olmayacak bari bir kurs yapalım dedik.

Bu arada bazı halk eğitim merkezleri Ekpss kursları açtı. Buda ayrı bir tez konusu. Beni sürekli bir veli arıyor. İnanır ımsınız en az yirmi kez görüştük. Ve o veli ve öğrencisi başvuru için belge getirmedi. Ve beş kişi başvurdu ve kurs açılamadı. Son günlerde üniversite öğrencileriyle bir bağ kurduk ve neler yapabiliriz diye konuşurken bir arkadaşımız Ekpss kursu var mı dedi.  Bizde halk eğtimle açacak kadar başvurumuz yok ama gönüllü öğrencilerle ders çalışma programı düzenleyebiliriz dedik ve takvim başladı. Ne oldu biliyor musunuz bir tanışma programı düzenledik ve arkadaşımız gelmedi. Belki işi vardır kabul edebiliriz ama bu kadar olayın arka arkaya gelmesi benim kafamda bazı soru işaretleri oluşturmaya başladı.

Artık internet var. Kaynaklar var. Acaba Ekpss kursu bilgisayar ve farklı kurslar bir araya gelinerek değil de sadece internet üzerinden mi verilmeli biz gönüllü öğrencilerle cumartesi günleri ders çalışma programlarına devam edeceğiz. Ama gelişen ve değişen şartlara göre yeni politikalar üretmemiz ve kendimizi çek etmemiz gerekiyor.


Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..