Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '11

 
Kategori
Futbol
 

El Clasico Klasiği

El Clasico Klasiği
 

Kavga


Kavgalar, goller, galip, mağlup, teknik adam, futbolcu adına tam bir El Clasico klasiği. Son yıllardaki Barselona’nın futbol adına büyük atılımı, Real Madrid’i çılgın ediyor, yenilgi sinirleri altüst ediyor ve kavga oluyor. Hep aynı senaryo, hep aynı düzen. Kıran kırana değil vuran vurana bir maçtı demek doğru olur sanırım. Eee rekabet seviyesi üst derece olunca yenilen kendine yediremiyor doğal olarak.  

Ama ben maç ile ilgili birkaç analiz yapmak istiyorum. Eğer Real böyle oynarsa şüphesiz karşımızdaki sezonun şampiyonu olur. Barça iyi futbol oynamıyor, yetenekli ayaklarıyla gol buluyor. Ronaldo ise hırsının kurbanı oluyor, yeteneklerini ortaya koyamıyor sonuç olarak Messi’nin yanında sönük kalıyor. Daha iki gün önce bir Ronaldo Messi karşılaştırması yaptım. Arasındaki en büyük fark hırstır. Ronaldo’nun hırsı yeteneklerini köreltiyor.  

Gelelim akşamki maça. İlk maçta da olduğu gibi futbol biraz Real’in yanındaydı. İlk maça göre Barselona’yı iyi gördüm ama yine de Real kadar istekli ve hazır değil sezona. Real’in tüm futbolcuları fit ve karınca gibi sahada basılmadık yer bırakmadı ama son topları iyi kullanamadığı için attığı iki golde karambole goldü. Barselona iyi oynamamasına karşı attığı üç golde mükemmeldi.  

Real’in diğer takımlara bu hırsla oynamayacağını düşünürsek lig boyunca pek maç kaybetmez. Bu sezonun daha başlamadan söylüyorum ki bana göre şampiyonu Real Madrid.  

 

 

 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..