Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

El ele gezmek isterim

17/1/2009
"Amca" diyor
Sevgili yeğenim Selçuk
Yazılarıma yaptığı yorumda
"Hep eskileri anlatma!
Biraz da torunu yaz."
Bu benim de her zaman aklımda
Hani yazmadım da değil
Dedim ki daha önce bir fotoğrafının altına
"Torun yeni bir hayatmış
Tomurcukmuş bir ağaçta yeni patlayan
Hani baharda çiçekler nasıl açar
Açtı bizim de çiçeğimiz
Yeni çiçekler açsın bahçemizde
Mutluluğu su gibi içelim biz"

Orhan Veli diyor ya bir şiirinde
"Bir yer var, biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum
Anlatamıyorum"
İşte sevgili yeğenim
Gerçek şiirdir o anlatılamayanlar
Ben de istiyorum
Pek çok duyguları anlatmayı
Ama anlatamıyorum

Doğuştan altı aylık olana dek
Onun doyulmaz
Bebek kokusu
Sonra gülücükler gülücükler
Şimdilerde söylediği
Anlaşılmaz sözcükler
Üç gün görmesek
Özlüyoruz onu

Derim ki ben
Aşık Veysel'in "İki kapılı han"
Diye anlattığı bu hayatta
Yaşasın herkes bir gün bu mutluluğu
Gelecek günlerde iki torunumla
Parklarda
Gezmek isterim
Onların ellerinde balonlar
Benim elimde onların elleri
"Tanrım sana şükürler olsun"diyerek
O mutluluğu
Yaşamak isterim

Numan Kurt

 
Toplam blog
: 120
: 283
Kayıt tarihi
: 19.02.09
 
 

1951 yılında Nevşehir- Hacıbektaş- Sadık köyünde doğmuşum (otlar biçilirken). Yıllarca Mucur'da, ..