Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

El Sallama

Emeklilik yalnızlıkmış. Henüz geçici ikametimdeyim. Oturduğum sitenin güzel bir parkı var. Halı sahası, basket sahası,jimnastik aletleri ve kamelyalar var. Daha çok çocuklar ilgi gösteriyor. Eşim bana pek uymuyor, ben de bazen bir kitap alır giderim, bazen dinlenmek için.

Neden el sallama? Değişik el sallama yöntemleri oluyor. Siyasi liderler mitinglerde iki ellerini sağa sola sallayarak seçmenleri selamlıyorlar, selamlarını sağ elini kalbinin üzerine vurarak bitiriyorlar. Ayrılık anlarında da yoğun şekilde el sallamaları görüyoruz. Yolcusunu uğurlarken el sallamalar biraz hüzünlü oluyor. Trene binen yolcunun sevdiklerini görebilmek için  heyecanla boş pencere aramaları,tren gözden kaybolana kadar sallanan eller birözlemin, bir sevginin işareti gibi.

Bugün yine parkta kamelyada oturuyorum. Sigaram ve cep telefonum masanın üzerinde. Değişik düşüncelere de dalıyorum istemeden. Yalnız olunca oluyor bende böyle. Sağ tarafımdan üç yaşlarında cicibir kız bana bakarak geçiyordu. Sağ elimle el salladım kendisine. O da bana el salladı. Üç adım gitti geriye baktı tekrar el salladı, ben de ona el salladım. Artık biraz uzaklaşmıştı, tekrar bana baktı el salladı, ben de ona el salladım.Kızın babası da arkasından yürüyordu.O kadar mutlu oldum ki. Daha önünde uzun bir hayat yolu var. Minnacık yüreği sevgi dolu. Allah bahtını güzel eylesin inşallah.

El sallayarak selamlaşmayı seviyorum. Tatil için memleketime gittiğimde tanıdığım bayan arkadaşımı görüyorum bazen. İlk karşılaşmamızda hoş geldiniz der tokalaşırız. Sonraki günlerde caddede yürürken o kafe önünde otururdu. Yanında bayan arkadaşları da olurdu. Fazla dikkat çekmeden sol elimi hafif kaldırı el sallayarak selam verirdim. O da bana el sallardı.

Eş dost tanıdık el sallamaları selamlaşma sayılır. Ama üç yaşındaki kız çocuğunun el sallaması beni öyle mutlu etti ki, anlatamam. Saç ak, sakal ak bir adama el sallayan güzel kız. Allah sana zihin açıklığı versin, güzel okumalar nasip etsin.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..