Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Eleji (3.Pakize'nin gözyaşları)

Eleji (3.Pakize'nin gözyaşları)
 

Gittin dostum cennete benden gani selam
Burada kalanlar senden ediyorlar elaman
Onun için geri gelmeyi hiç düşünme
Tahta sala binip de yeniden saltanat sürme
İşte bu kadarmış senin dünya maceran
Bir namazlık saltanatın oldu o tahtta
Artık aldırma, ne arayan var ne soran.
Boşversene sen, işler bitti, toprağa gittin
Hoca öylesine bağırdı ki belki sen de işittin
İyi adamdı dediler, bazıları kıs kıs güldü
Hem güldü hem de başkalarını güldürdü
Aman o faslı öylece kısaca geçelim,
Mezarlıkta lahmacun dağıttılar onu seçelim
Bak o iyiydi, tam Gaziantep işi, sen seversin
Canın da çekmiştir ama ne halt edersin
Keşke uzatsaydın elini, bir dürüm alaydın
Hangi fırında yaptırdınız diye, soraydın
Bu eleji çok acı, biraz da içindeki isottan
Yandım anam diye ağlayanlar bıktı bu nakarattan.
Gittin, bittin bizim için, bittin ama dahası var
Pakize durmadan ağlıyor, var arkandan ağlayanlar
Onun için merak etme, herkes ona yardım ediyor
O da saçını süpürge etmiş, mobilyaları yeniliyor
Niye anlatıyorum seni ne ilgilendiriyor ki bu işler
Sanki bu eleji değil, öbür dünyaya bir elçi
Babanı sorarsan zavallı , o da arkandan gidici
Şimdi yerinde rahat uyu benim canım arkadaşım
Giden gider, geride kalan yalan ağlar, bilesin adaşım
Merak etme, Pakize bana emanet, ortaktır artık aşım .

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..