Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '13

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Elime bir kitap alıp resimdeki balkonda oturmak istiyorum

Elime bir kitap alıp resimdeki balkonda oturmak istiyorum
 

 Bugün bu yazıma eklediğim resmi gördüm bir sosyal paylaşım sitesinde.Yazımın konusu bile belli değil. Ama bu resmi sizinle paylaşmak istedim.

 Her zaman çok ciddi konularda yazılar yazmaya gayret ediyorum. Ama dikkat ettim ne kadar ciddi yazarsam o kadar az okunuyorum. Sanırım kimse ciddi yazılar okumak istemiyor. Ben de bugün hepimizin yaşamayı hayal edeceğimiz bu güzel balkonun, evin resmini eklemek ve burada yaşamanın nasıl güzel bir duıygu olabileceğini hayal etmenizi sağlamak istedim.

 Zaman zaman hepimizin günlük olaylardan, büyük şehrin gürültüsünden, kaosundan bunaldığımız ve elimize bir kitap alıp bir ağaç altına uzanmak veya resimdeki gibi bir balkonda şezlongda oturmak istediğimiz anlar oluyor. Hatta ben arasıra değil daima öyle bir balkonda elimde kitap yaşamak istiyorum. Galiba çok yoruldum. Ama biliyorum ki nereye gidersem gideyim ,düşünceler, sorunlar benimle birlikte kafamın içinde geliyor. Sanırım önce kafamın içini boşaltmam. sonra böyle bir yolculuğa çıkmam gerekiyor.

  Bahar geldi. Hepimiz detoks yapalım ,kafamızın içinden bütün kötü düşünceleri atalım. Elimize birer kitap alıp, varsa kulağımıza sevdiğimiz bir müziği koyup bir şezlonga veya bir ağaç altına uzanalım. Beyaz bahar çiçekleri altında, mis gibi kokuların içinde sakin, gürültüsüz, kuş sesleri içinde yepyeni ve umut dolu hayallerle dolduralım kafamızın içini. Ne dersiniz. İyi fikir değil mi?

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..