Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Elveda aşk

Elveda aşk
 

Bulutların üstünde misin?Kanatların mı vardı senin?Uçuyorsun işte.Yüzün her zamankinden çok daha aydınlık. Işık saçıyor gözlerin.

'Nedir?' dedim, ' seni bu kadar hayata bağlayan şey? Gözlerindeki bu ışığın kaynağı nedir?' diye sordum ona. Cevap verdi sıcacık bir ses tonuyla.

AŞK...

'Kanatlarım çıktı aşkla birlikte. Her an uçuyorum artık. Bulutlar mı yere indi, ben mi oraya uçtum? Bilmiyorum' dedi. Hayat hiç bu kadar anlam kazanmamıştı belki daha önce, böylesine. Ne sıcakta terliyor, ne soğukta üşüyordu. Onu sıcakta serinleten, soğukta ısıtan güçlü bir duygu vardı artık yüreğinde.

Öylesine güçlü bir duyguydu ki bu. Gözlerini kör, kulaklarını sağır ediyordu.Yeni bir hayat vardı artık önünde. Kapılarını ardına kadar açmıştı ona mutluluk.O'da hiç düşünmeden bir an bile, girmişti içeriye.

Yaşıyordu doya doya aşkını. O aşktı. Aşk oydu.

Ayrılmaz bir bütündüler artık aşkla. Öylesine umarsızca yaşıyorlardı ki duygularını, dünya onlar için dönüyor, güneş onlar için doğuyordu sanki.

Ama her güzel şey gibi, bununda bir sonu vardı. 'Gitmeliyim', dedi aşk. Beni bekleyen insanlar var. Belki bir aşk hikayesinde tekrar yolumuz kesişir seninle. Gözyaşlarına boğuldu kadın. Demek bitmişti, buraya kadardı sonsuz sevgisi. Kapanmıştı mutluluk kapısı. Kırılmıştı kanatları. Kanlar içinde kalmıştı yüreği acıdan.

'Elveda', dedi aşka. 'Seni beni bıraktığın bu yerde geleceğin güne kadar bekleyeceğim. Döneceksin biliyorum. Çünkü senin adın aşk' dedi.
Aşk kadına veda edip gitti, başka sevdalara. Kadın hep aşka aşık yaşadı...

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..