Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

19 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Elveda

Elveda
 

Hiç ağlamadım sen yoksun diye,
Hiç düşünmedim rüyalarımde seni görmeyeyim diye
İçim sıkılıyor efkardayım her yanımı sardın
Kulaklarımda yüreğimin sesi, hep sen vardın
Yeter artık çık ruhumdan ve bedenimden
Sevmek istemiyorum artık seni kalbimden
Uykularım kaçıyor
Sensizlik beni sıkı sıkı boğuyor
İçtiğim kadehlere sığınsam
sarhoş iken yoldan her geçeni sen sansam
Yaşadığım senin özelliklerinde birini arasam
Yine hüsran, yine hasret kimse dolduramıyor yerini
Hep yalnız ve çaresiz kalıyorum.
Artık biliyorum ki sedece seni
Evet seni çokmu çok seviyorum.
Ben düşlerimde artık seni görmek istemiyorum
Ben seni kalbimden söküp artık atmak istiyorum.
Geçmişimden bir anı bir hatıra olarak,
Not defterimde bir satır olarak bulmak istiyorum.
Sen artık ruhumda nakış gibi işlemişsin.
Söküp atsam bile, ip izleri gibi kalıyorsun.
Yeni bir hayat düşünsemde,
Beynimde bir acı, bir hasretle anılıyorsun.
Artık bana acıma, içinden merhamet sunma,
Beni düşünme, kendine iyi bak ve kimseyle avunma,
Gerçek sevgini, hissederek bulana kadar,
Geçmişinle yaşa, sakın ha!.. kendini bana savunma.
Sen benim için bittin, desemde, bitmiyorsun
Ruhumdan çık artık diye yalvarsamda
Yüreğimde bir hatıra, bir anı olarak silinmiyorsun.
Görüyorumki sen becermişsin ve beni unutmuşsun,
Nasıl yapacağımı, ne olursun öğret bana
Sen nasıl becerdin, acılar verdin bana
Gözlerinde bir damla yaş akıtmadınmı
İçinde bir burukluk adımı ağzına hiç almadınmı,
Yaşadıklarımızdan bir hatıra bir düşünce kalmadımı,
Hiç bir şeyi gözün görmüyorsa bile
Hayatında beni hatırlatacak, çocuklarımıza bakmadınmı,
Artık boş yere kıvranıyorum,
Biliyorum ki benden çoooook uzaklardasın
Buram buram kokunu, hasretini ve özlemini hissetsemde,
Yanımda olmasan bile, özlemle duyduğum kadınımsın.
Seni çok sevdim bir tanem, hala seviyorum.
Kendine iyi bak artık, sana elvada diyorum.
Beni hiç bir yerde arama, kimseye yerimi söylemiyorum.
Ölürsem bile sensiz ve yalnız mezarıma gelme istemiyorum.
Sana artık söylenecek, sadece bir tek kelimem kaldı.
O da kocaman bir ELVEDA...

Ayhan İÇÖZ saat : 23.23 19.03.2012

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..