Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

25 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Son bir ümit

Son bir ümit
 

Bir derede süzgecinden yaralı bir balık,

Yan yan yüzüyor, içi kan ağlıyor...
Dereye akan sızıntılar, sanki gözyaşı,
Son çırpınışları, yaşamla ölüm bir nefes,
Sığınıyor rabbine bekliyor ümitle...
İşte o balıktan farkım yok benim,
Kalbimde bir sızı vicdanım ağlıyor,
Hasretle döktüğüm göz yaşı,
Son çırpınışlarım sevdadan bir heves,
Sığınıyorum rabbime, bekliyorum ümitle....
Uçarkan ağaç dalına, ayağı takılmış bir kuş,
Çırpınıyor uçmak için, acı çekercesine,
Gökyüzüne bakıyor, kendi gibi biri varmı diye,
Kurtulmak ümidi ile son bir çırpınış,
Kopuyor ayağı, yinede uçuyor bir ümitle...
İşte o kuştan farkım yok benim,
Kollarım bağlı acı çekerim, yokluğunun hasretine,
Yollara düşer gözüm, bir gün geleceksin diye,
Biraz ağlamaklı ve hüzünle yolunu bekler oldum,
Gelmesen bile iç çeker, gelirsin diye beklerim ümitle...
Kabahatim büyük, varlığına öyle alıştımki,
Beynim terk etse bile, gönlüm seni bırakmıyor,
Ruhum daralarak, gözyaşları ile boğuluyor..
Feryat edercesine, şiirlerimle sana sesleniyorum,
Tekrar benim sevdiğim kadınım olursun diye,
Son bir ümitle......
 
Ayhan İÇÖZ
20.03.2012 saat :22:30
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..