- Kategori
- Sağlık
Emekliler hastahanelerde böyle soyuluyor

SSK lı Emekliler__ SGK Emekliler Sağlıkta Soyuluyor
|
1 |
FERKAN ATA |
ANKARA |
EŞİ |
02.10.2009 |
14, 00 TL |
14, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
|
4 |
GÜRPINAR |
ANKARA |
EŞİ |
19.10.2009 |
8, 00 TL |
8, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
|
6 |
SÜKÜT |
ANKARA |
KENDİSİ |
20.10.2009 |
12, 00 TL |
12, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
|
7 |
BARTUM |
ANKARA |
KENDİSİ |
22.10.2009 |
14, 00 TL |
14, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
|
1 |
ÖZNUR KOÇAK |
ANKARA |
EŞİ |
02.12.2009 |
10, 00 TL |
10, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
|
6 |
GÜL |
ANKARA |
KENDİSİ |
18.11.2009 |
9, 00 TL |
9, 00 TL |
0, 00 TL |
MUAYENE |
Emekli bir vatandaşım, ve sadece devlet hastahanelerine gittiğim halde Hastahaneye kesilen para altta gördüğünüz gibi 14 tl 12 tl gibi rakamlar kesilmektedir bu kesintileri SGK Sayfasından aldım ilaç aldığımda 3 tl ekstra üçret ödememe rağmen aşırı bir kesinti yapılmaktadır, belkide başka emeklilere de bu soygun uygulaması yapılıyordur, devlet hastahaneleri 8 tl diyorlar 3 tl Eczanelerde alıyorlar, geriye 5 tl kalması gerekir iken aşağıdaki gibi yüksek bir para alıyorlar, aşağıdaki tablodaki sadece haştahane için alınan paradır ilaç için alınan paralar normal olduğu için onları burada yayınlamadım, Emekliler soyuluyor, bu soygun durdurulsun...