Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '13

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

En büyük varlık, inanın sağlık

Arkadaşım, can dostum çağın hastalığıyla mücadele ediyor. Ben de, onun bu mücadelesinde, destek olmak üzere yanındayım. Uzun süre, hastanede kalıp, tedavi görmesi gerekiyor. Hastane ismi bile, her insanı tedirgin etse de, bu hayatın gerçegi. Hastane ortamında, öyle çok şeye şahit oluyorsunuz ki. Buardaki insanları, birbirlerine bağlayan, acı, çaresizlik, ve zorla yaratmaya çalıştıkları umutları. Bahçede, hastalarının, uyumasını fırsat bilen, hasta yakınları, yudumladıkları çaylarıyla, birbirlerinin hastalarına dua ediyorlar. Bir yürek olup, birbirlerine destek olmaya çalışıyorlar.

Ben de, hastane odasında, bunları yazarken, tek düşündügüm şey, sağlıgın önemi. Ne kadar boş şeyler için kendimizi üzüp, en güzel zamanlarımızı, boşa harcadığımızı fark etttim. Sağlıklı yaşarken bunların farkında olmadığım için de, ayrıca üzüntü duydum. Farkına varabilmek için, illa ki hasta olmamız mı gerekiyor acaba. Bu satırları okurken, lütfen hikaye kıvamında, dinleyip geçmeyin. İnanın herşey bir adım uzagımızda. Yani hep başkalarına olmayacak, her an bize, ya da sevdiklerimizin başına gelebilir. Onun için, ilk önce sağlığımızın kıymetini bilelim, ve hayatı doyasıya yaşayalım.

Bugün gerçek, yarın hayal. Onun için, sevgimizi, belirtmek için geç kalmayalım. Sevdiklerimizi arayıp soralım ve geç kalmadan onları ne kadar sevdigimizi söyleyip, onların sevgisini de hissedelim. Sevgi sözcügünün, mucizelerine inanırsak eğer, zor söyledigimiz, bu kelimeyi dilimizden, düşürmeyecegimize eminim. Yürekten gelen, bir sevgi sözcügü, mucuziler yaratıyor. İyi olmayacak, dedikleri hastaların, başından ayrılmayan, sevgilerini hissetttiren, hasta yakınları, mucizelere şahit oluyorlar. Hastalar bu sevgiyle moral buluyor, yaşama dört elle sarılıyor.        

Zamanı şimdi, hemen harekete geçin. Sevdiklerinize ulaşın. Mutlu, sağlıklı, özellikle de SEVGİYLE KALIN.

 

 
Toplam blog
: 47
: 402
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

İzmir'de doğdum.  Adana!da yaşıyorum. Evli ve iki çocuk annesiyim. Uzun zaman bir gazetede köşe y..