Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '20

 
Kategori
Deneme
 

En Değerli Hala Yaşayan mı?

Yüzyıllar ötesinden bugüne kalmış(ama sadece kalmamış; değerli,  kullanılan, geçerli) ne var bilmiyorum.

Kaybolmayan, eskimeyen, değerini kaybetmeyen…

Beni ölçü almayın; ben geçiciyi, unutulanı, kaybolup gideni seviyorum.

Bana göre eskimeyen değerler eskise iyi olur, yaşamın güzelliği konusunda alan kaplıyorlar çünkü.

Altın mesela gelmiş oturmuş hâkimiyet kurmuş, adını bilmediğim nice güzelliklerin hayatı güzelleştirmesinin önünü kapamış. Ama maddi değeri olmasa kimse yüzüne bakmaz. Kendi güzel kalmış, güzellikleri elimizden almış.

Bir gün hayran olayım, iki gün aklımdan çıkmasın, üç gün mutlu etsin sonra gitsin, başkası gelsin.

İnsanın değerleri sevmeye mahkûm edilmesi de dayatma. Hayatımın ortasında dikili bir anıt varsa ben o anıta sevmesem bile bakmak zorundayım, yaşayan değer olmaz yaşatan değer olur; Eyfel kulesi bak bak dur, daha ne kadar ilginç gelecek bakalım.

Hayat kendisi aktığı için sabitleri sevmez, ben de öyle; tıpkı bir nehir gibiyim, parlamayan yıldız gazoz kapağı!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..