Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

En Güzel Aşk Kelimeleri

En Güzel Aşk Kelimeleri
 

en güzel aşk kelimeleri


 
Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.
 
Senin gülüşün ilkbaharda daha renkliydi.
 
Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda…
 
Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.
 
Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.
 
Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü.
 
Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?
 
Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.
 
Öyle biri var ilk görüşte değil her görüşte aşık oluyorum.
 
Kendime gelemiyorum, sana gelsem olur mu?
 
Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır.
 
Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
 
Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
 
Ve aşk senin tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı.
 
Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?
 
Sen bana Allah’ın emanetisin.Seni sevmek aşktır bana…
 
Ona bakmaya kıyamamak mı, yoksa bakıp da doyamamak mı aşk.
 
Başka havalar getir bana içinde biraz bahar olsun biraz sen.
 
Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
 
Toplam blog
: 9
: 362
Kayıt tarihi
: 16.01.15
 
 

1991 Adana doğumluyum. İlk ve ortaöğretimi Adana'da bitirdikten sonra Ortadoğu Teknik Üniversitesi ..