Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

En Güzel Sevgili

Şiir: En Güzel Sevgili
 
Şiir Konusu: Büyük Aşkım
                   
                       En Güzel Sevgili
Onu gördüğüm o an elim ayağıma dolaştı.
Yerimde duramadım bir an bedenim sarsıldı.
Kalbim heyecandan yerinden fırlayarak, çıkacakmış gibi tir tir titredi.
Aklım gitti başımdan evrenin en güzel diyarlarını dolaştı. 
 
Bu dünya güzeli kızın yeşil gözlerinde cennetin ışıkları vardı.
Öyle sanıyorum dünyada zaman durdu, yer yerinden oynadı.
Adeta büyüledi beni kömür karası gözlerime bakan bir çift yeşil göz.
 
Aşk duygusu, kalbime en büyük sevda oku olarak saplandı.
Yüreğimden taşan sevgi seli, 
bedenimi dört bir yandan sarstı, beni benden aldı.
 
Kendi gerçeğimi en büyük sevdada buldum.
Ruhum şimdi hiç solmayacak aşka açtı kapılarını umarsız.
Bugünden sonsuza değin ve bir daha hiç kapanmamak üzere.
 
Engin sevgiyle yoğruldu iyi kalbim.
Tarifsiz aşktan başı dönmüş bir avare sarhoşum.
Kimdi bu aşk perisi kadar hoş ve bakmaya doyamadığım güzeller güzeli prenses şimdi!
O biricik güzelliği görünce hayretler içinde kaldım, dünyanın en şanslı insanıyım.
 
Dünyanın en şirin, en tatlı ve en güzel kızı.
Şükürler olsun benim kısmetimmiş, en mutluyum.
Karşıma birden bire nasıl oldu da, nereden çıktı geldi böyle Ulu Allah'ım.
Herkes duysun sesimi, dinlesin sözümü, ilan ediyorum.
Bana ne büyük şeref, en güzel mutluluktur bu en güzel sevgili.
İçime büyük sevda ateşi, gönlüme büyük aşkın kor ateşi düştü.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..