Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Epeydir yazmamışım..

Epeydir yazmamışım..
 

MB yazarlarından Alev hanımdan bir mesaj gelmiş bana ve demiş ki, ’’yazmayalı nerdeyse iki sene olacak, nerelerdesiniz?’’

Yerden göğe haklı azizim..

Bende cevap olarak dedim ki, daktiloda –F-klavyeyle yazmaya alışmışım o yüzden yazı yazarken hem zorlanıyorum hem de üşeniyorum..

Birde, tam benim oturacağım saatlerde pc'nin başına hanım geçiyor.. O da diyor ki, sen gündüz otur ben akşam oturayım..

İşime gelmiyor;)) Çünkü, gündüz ben çoğunlukla kahvedeyim, gitmeden bazen oturuyorum ama.. (sanırım beni eve bağlamak için böyle yapıyor)

Bu saatlerde geldiğimse ise hanım pc ye yeni oturmuş oluyor, boş veriyorum.

İşte böylece epey bir vakit geçmiş oluyor.

Bu akşam nedense içimden geldi. Baktım pc nin başı boş (hanımın misafirleri vardı bu gün, yarına da var.. meşgul biraz), MB ye olsun bir uğrayayım dedimdi.

Aslında yazmak istediğim çok şey var; karşılaştığım haksızlıklar, iş ve emekli yaşamımdaki olaylar, çoluk çocuğun derdi, neşesi vs...vs..

Tabii memleket meseleleri de var bunun içinde..

Lakin, tam yazmaya başlıyorum konu başka yerlere gidiyor. Vazgeçiyorum.

En iyisi okumak diyorum o zaman.. Okuyorum.

Niye yorum yazmadığıma gelince, nedeni çok basit; ben yorum yazıncaya kadar sabah oluyor da ondan;))

Şimdi bu satırları niye yazdığıma gelince, yaşadığımı ve her şeyin yolunda olduğunu haber vereyim dedim ;))

Yakında İstanbul’a gideceğim..

Oğlum ev kurmuş, torun beni özlemiş, damat Nijerya’dan gelmiş, kızım ikinci toruna hazırlanıyor..

Ha.. bak söylemeyi unutuyordum az daha, benim oğlan da yazı yazmaya başlamış buralarda, annesi pek beğendiğini söylüyor, biraz da onu merak ettim doğrusu ;))

Birde kötü haberim var size; kahveye gidip gelmekten maalesef bıraktığım sigaraya yeniden başladım. (hanım bana ne kadar kızsa haklı)

Oruç tutarken bırakıyor, bir dahaki Ramazan ayı yaklaşırken de başlıyorum.. Ne iştir anlamadım gitti..

Senede birkaç ay içmiş oluyorum böylece..

Göbeğim hareketsizlikten genişledi.. (hanım buna da kızıyor)

Her neyse sevgili MB ciler. Dişe dokunur bir şey yazmış olmadım ama, yazmış olayım dedim yinede..

Hepinize sağlık, mutluluk, huzur dilerim.. En çok da huzur dilerim; yaşlandıkça daha bir aranıyor huzur..

Desenize sağlık olmalı bunun için önce...

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..