Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '08

 
Kategori
Haber
 

Ergenekoncuların avukatları günah çıkarıyor!

Ergenekoncuların avukatları günah çıkarıyor!
 

www.canakkalemerkezioo.


Son birkaç hafta öncesine kadar, Ergenekon davasının safsatadan ibaret olduğunu söyleyen, yazan ve ti’ye alanlar bu günlerde dut yemiş bülbül gibi oldular! Kimlerin dümen suyunda gittiklerini bizimle beraber öğreniyor olmaları ise ayrı bir muamma!

Efendim insanlar kendi çocuklarına, eşlerine, akrabalarına ve arkadaşlarına kolay kolay herhangi bir konuda güvenemezken! Sözüm ona, yani birilerinin avukatlığını yapanlara; siz: nasıl oluyor da hiç karşılaşmadığınız insanlara bu kadar güvenebiliyorsunuz?

Biz yani bu konuda konuşmak için erken diyenler, açığa çıkanların vahameti karşısında ağzımız açık kalırken “siz” yani erken yazıp çizenler... Kendi açıklarınızı nasıl kapatacaksınız doğrusu çok merak ediyorum!

"Yeni 'derin devlet' mi kuruldu? :“Büyük! Gazetenin yönetmeni kalenin burcundan uzattığı namluya top güllesinden dom dom kurşununa, bulduğu tüm mühimmatı koyarak yaylım ateşi açıyordu. Hatta gerçek mühimmat bittiğinde çorum leblebisinden baldo prince, Karadeniz fındığından, çürük domatese, kabak çekirdeğinden, küflü mantara kadar eline geçen her şeyi namluya sürdü.”

Efendim yukarıdaki bu güzel yazının tamamını Alper TAN (kanal a haber) ‘e tıklayarak okuyabilirsiniz. Yazarımız çok doğru tespitler yaparak hoş bir yazı hazırlamıştır."

Dip not: Arkadaşlar milliyet bloğu okumadan yazayım diyorum olmuyor. Okuyorum bu kez laf yetiştireceğim derken kendi önümden pardon konularımdan uzaklaşıyorum.

Hem sonra "hepimiz kardeş" değilmiyiz? Son günlerde Ergenekon'un gönüllü avukatları ile Eyüp sultan camiinde ön saflarda, dirsek temasta birlikte namaz kılıyoruz. Umarım Allah affeder!

Not: Bombacıları şiddetle kınıyorum ve bildiğim bütün bedduaları kendilerine postalıyorum.
Kim ne derse desin idam cezası bu yaratıklara az bile kalır.

M. Talip Girgin
Tüm yazdıklarım!

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..