Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkek arkadaş

Erkek arkadaş
 

Benim bir sürü erkek arkadaşım var. Yanlış anlamayın sevgili değil! Hepsiyle çok iyi anlaşıyorum. Çünkü ben kızlarla pek uyum sağlayamam.

Peki erkek arkadaşlar neden iyi olarak karşılanmıyor? Kızlarında yakın olduğu, hatta kanka olduğu erkek arkadaşları olamaz mı? Bazı baba ve annelere göre olamaz. Benim kızım asla bir erkek kanka sahibi olamaz. Ama neden? Bırakın çocuğunuz erkek yada kız herkesle arkadaş olsun. Sonuçta insan insan değil midir?

Fakat bazen bu erkek arkadaşların size zararı, bazen de yararı oluyor. Bir arkadaşım vardı. Kendisi benim 5 senelik arkadaşımdı. Beni her zaman korur, gözetlerdi. Bu bakımdan iyiydi. Fakat sonra arkadaşım sevgilisiyle küstü ve benim yüzümden! O günden sonra o arkadaşım benim için çok kötü bir arkadaş oldu. Fakat bana getirdiği bir iyilik de var! Eski sevgilisi benim iyi bir arkadaşım oldu.

Erkek arkadaş demişken sevgili manasındaki erkek arkadaşları da ele alalım. Ben hiç yaşamadım o duyguyu ama duyduğuma göre sevgililer birbirlerini çok iyi korurmuş ve çok severlermiş. Fakat bazı anneler ve babalar kızlarının bir erkek arkadaşları olmasını istemezmiş. Neden?

Dünyada aşk denilen birşey olduğunu kabul ediyoruz. Erkek arkadaşı olduğunda kızlarınıza kızmak yerine kendi hayatınızı düşünün. Sizde küçükken aynılarını yapmıyor muydunuz? Ayrıca bu erkek arkadaş yüzünden olan anne baba korkusu kızları yalan söylemeye de itiyor.

Mesela bir konuşma:
-Kızım bu saate kadar neredeydin?
-Arkadaşlarımla beraberdim baba.
-Yine o aptal sarışına(sevgiline)gittin değil mi? Seni gidi seni ben gösteririm sana.
-Hayır baba ben arkadaşlarımla geziyordum. Hatta telefon aç sor.
(Baba bir kaç arkadaşıyla konuşur, fakat kız, kız arkadaşlarına bu küçük oyunu anlatmış ve uyum sağlamalarını istemiştir. Arkadaşları kabul etmiştir)
-Tamam kızım, bu seferlik yırttın.

Bazen de şiddete uğrar bunun için kızlarımız. Baba eline alır kemeri bütün gücüyle kızına vurur, kızını ağlatır, üzer.

Fakat neden istemiyorsunuz kızınızın mutluluğunu? Fakat kız doğru kişiyi bulamadıysa kızınızı kenara çekip anlatabilirsiniz. Bunun böyle olması daha iyi değil mi? Kız sorar, soruşturur, o çocuğun yalanlarını ortaya çıkarır.

Lütfen anneler ve babalar! Bırakın kızlarınız istediği kişiyle arkadaş olsun. Sadece yanlış arkadaşlıklarda onu uyarın. Ve ayrıca lütfen kız ve erkek ayrımı yapmayın!

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..