Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Ermenistan maçı ile ilgili duyum-u umumiyem!

Ermenistanla yapılan protokolün bilgileri elimize geçti! Ermenistan Devlet Başkanı, protokolün son maddesine “ Gelirim ama galip gelirsek! Gurubumuzda hiç galibiyetimiz yok! İyi komşuluğunuzu futbolda da gösterin. Yoksa gene gelmem ha!” diye dört cümle ekletmiş!

Spordan sorumlu bakanımız bunun üzerine Fatih Terim’i makamına çağırmış.

“Sayın Terim, ne durumdayız? Ermeniler üç puan istiyorlar. Verelim mi vermeyelim mi?”

Fatih Terim bunun üzerine.

“Valla devletin yüksek menfaatleri başımızın üstünde! Üç değil dört puan bile verebiliriz!”

“En fazla üç puan verilmiyor muydu!”

“Allahın emri değil ya! Meclis toplanır karar alır, Ermenilere dört puan verilecek diye bu iş biter!”

“Ben bunu yukarıya ileteyim!”

“Kaç gol yiyeceğimizi de bilelim efendim!”

“Yiyin işte üç beş tane!”

“O zaman ben kaleye Volkan’ı koyayım, o madara olsun!”

“Bir de kova Yaşar vardı değil mi?”

“Kevgirdi efendim!”

Duyumum bunlardan ibaret!

Başka duyarsam yazarım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..