Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Esirgeme şefaatini

Esirgeme şefaatini
 

Kainat'ın Efendisi Burda Bekliyor Müminleri


Nice fani övgü yazdı kelebek kanadına

Kifayet eder mi kelime seni anlatmaya

Onca insan bekler varmak için huzura

Geliyorum ben de güvercin kanadında


İlk sen gelirsin aklıma sabah kalkınca

Anarım adını yalnız rabbimden sonra

Cümle âlem biliyor gizem o mağarada

Çıkmak isterim yalın ayak hıra dağına


Çakıl taşları batsa yürürken ayaklarıma

Kanasa kırmızı gül olur açar her damla

Mübarek tenin gül kokar bilirim gonca

Açtım elimi salâvat getirdim Sema’ya


Yok insanlık tarihinde eşin ve benzerin

Yaratılmış dünya âlem yalnız senin için

Gelişin bir nimet cehlin son bulması için

İn de doğdu güneş ilmin kök salması için


Habibisin hiçbir şey yokken var olanın

İlk yaratılanı yoktan var edip yaratanın

Dünya âlem ve arşı ihata edip kuşatanın

Şemsi’sin İslam’a inanan onca insanın


Arar gönlüm Mekke’de Medine’de seni

Ahtım var koklayacağım gül kokan tenini

Kırmızı karanfille donatacağım mabedini

Gelince huzura tut ellerimi esirgeme şefaatini…


Necati Kavlak

02.12.2011 Manisa

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..