Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları en etkili 10 adım yöntemi

Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları en etkili 10 adım yöntemi
 

eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları


Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları olarak işe yarayan ve işe yaramayan yollar var şimdi sende acaba hangi yöntem işe yarıyor diye soruyor olabilirsin işte sana etkili on adım yöntemi on adımda eski sevgiliyi geri kazanabilirsin.
 
Eski eskide kalır anlayışına katılmıyor, “ben onu onu beni sevdiğinden daha çok seviyorum” “onu mutlaka geri kazanmalıyım” “onu kendime mutlaka geri döndürmeliyim” diyorsan eski sevgiliyi geri kazanmanın en etkili yolu nedir ne yapmam lazım kafan karışık ise sana önemli birkaç basit ama etkili formül vereyim.
 
Ayrılık sonrası her şey bitmedi çünkü sen hala acı çekiyorsun, onu hala seviyor ve özlüyorsun ve aslında onun için bittiyse de senin için bu ilişki bitmedi.
 
Öncelikle bu soruyu cevaplamanı istiyorum ayrılığınızın ardından çok uzun zaman geçti mi? “Hayır aslında çok uzun zaman olmadı” diyorsan işin kolay fakat çok uzun zaman geçti diyorsan maalesef bu yazacaklarım sana fayda etmez ve uyarmalıyım ki aklından geçen aslında senin için doğru olup gerçekten işe yaramayan  “Hastayım ölüyorum senin için intihar ediyorum yetiş!” gibi düşünceler varsa yine bildiğini okuyacaksan devam etmemelisin çünkü bu numaralar artık bayatladı ve ayrılan sevgililer için bunlar zaten bilinen yöntemler ve bir çok zamandır TV lerde izlenen dizilerde işleniyor ve hiçbir işe yaramıyor.
 
Gündelik hayatta samimiyet ön planda oynanan oyunlar ile artık bir yere varılmıyor ayrılan herkes bu yöntemlerle bir yere varmıyor kendiniz olun samimi bir yaklaşımla bu işin üstesinden gelebilirsiniz kabullenmek oturup beklemek değildir asla kabullenmek bir geçiş sürecidir bu zaman zarfında neden niçin sorularını aynı gün içerisinde değil 1 hafta içerisine yayarak düşünmen gerekli. 
 
Şimdi eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları kapsamında 10 adım yöntemi ile eski sevgiliyi geri kazanabilirsin adım adım ilerlemeni istiyorum.
 
Birinci Adım: Bir Düşün
Önce bir düşün bakalım, sevgilin senden niçin ayrıldı buna sebep olarak neler söyledi ayrılma kararı öncesinde neler yaşadınız ve buna gerekçe olarak senin neler yapmış olduğun yani senden soğumasu mı? Senin ona nasıl davrandığın? Seni terk etmesinin sebeb bir başkasımı? En önemli sorular dizini bu fakat biraz daha ince düşünürsen anlık bir sinir mi sebep oldu ayrılmanıza? Yoksa sevgisizlik mi?
 
Eğer ayrılık sebebi senin düzeltebileceğin bir durum ise, ve senin gerçekten bir farkındalık oluşturup onu tekrar celp etmen gerekecek bir durumsa okumaya devam et bu yazı senin için. Eski sevgiliyi geri kazanma noktasında atacağın bu adımlar dışında sana yardımcı olacak bu kitabı kitabı incelemek için burayı tıkla okumanı tavsiye ediyorum. 
 
İkinci Adım: Hata kabul edilmesi zor bir durum eğer hata sende ise hatanı kabul et!
Eğer bu ayrılık sonrası sen mi barışmak istiyorsun yoksa sevgilin mi barışmak istiyor elbette ayrılan kişi sen isen ve sen bu ayrılıktan pişman olup geri dönmek istiyorsan ayrılığın nedeni sensin haklı olsan da haksız olsan da sebebin ne olursa olsun hata olmasa bile hatalı olduğunu kabul et ve konuyla ilgili haklı olmadığını varsay ve haklı değilsin çünkü sen terk ettin haklı oldduğunu kanıtlamaya çalışma şimdi bu durumda isen ona haksızlık ettiğini ve bu durumda sana ayrıldığından dolaryı veya ayrılık sonrası senin söylediğin sözlerden dolayı kırıldığını iyi anla ki ona yapacağın özür konuşmasını bu konu çerçevesinde gerçekleştirmen kolay olsun hatamı kabul ediyorum ben terk ettim onu seviyorum onu tekrar kazanamak istiyorum demek sadece hatanı kabul etmek işe yaramaz onu ikna edecek bir gerçek bir senaryo hazırlaman gerekli ve bu senaryo gerçekçi olup sen samimi bir davranışla tekrar ayrılmayacağını ve onu tekrar üzmeyecek bu durumun tekrarlamayacağını da eski sevgiline inandırman gerekli.
 
Üçüncü Adım: Onu Suçlama! Kendini Savunma!
Suçlanma psikolojisi her zaman karşısındakini suçlama eğilimi ile sonuçlanır. Senin ondan ayrılman onun suçlu olduğunu göstermez bu yüzden onu suçlama!
 
Barışma seansları oluştur ve bu seanslarda onunla iletişim kurarken “Ama sen de…” “Senin yüzünden ….” “Senin bu … “ile başlayan cümleler kurma neden çünkü bu durumda sen haklı olsan bile bu onun savunmaya geçmesine neden olmakla birlikte senin suçlanman ile sonuçlanacaktır. Ne yaparsan yap kendini ön planda tut kendin hata yapmış gibi konuş ve kendi olan veya olmayan olumsuz durum ve hataların sanki seninmiş gibi kendine odaklan. Onun bir hata olumsuz davranış varsa bile sen yapmı gibi seninmiş gibi kendine al ve öyle konuş onun kesinlikle o süt liman olarak düşün halbuki ayrılık durumlarında hatalar çift tarafta bulunur ama sen kendini merkezine al. Kızgın ateşe su ile git kendini savunmaya ve haklı çıkartmaya çalışan sevgilin her zaman öyle kalacaktır bu yüzden onun savunma mekanizmalarını hareke geçirme o savunmasın sen kendinide savunma sadece kendini suçla kendin hata yaptığını kabullen. Eğer onun sana oaln olumsuz bir davranışı nedeniyle yanlış bir şey yaptıysan konuyu ve sende olan bir his ile yaptığın ayrılık kararını “Sen böyle yaptın da… ben de …” diyerek değil “Ben böyle hissettiğim için …” diyerek anlatım uslubunu kullan.
 
Dördüncü Adım: Değişimin onda değil kendinde olduğunu ona göster ve hissettir ona değiştiğini, değişebileceğini göster!
 
Ona direkt onun değiştiğini söyleme, kendin değiştiğini göster bunu öyle bir yap ki sadece bir anlık değil gerçek anlamda ve sonsuza kadar değiştiğini hissettir.
 
Beşinci Adım: Ağırdan Al Zaman Ver!
Şimdi kırılan kalbi tamir ediyorsun bu yüzden bir lamba gibi anında sana açılıp seni aydınlatmayacak bu yüzden bir anda her şey eskisi gibi olsun istiyorsan bunu unut hiçbir şey eskisi gibi olmaz ve sen bunu bekliyorsan bunun bu ilişkinin eskisi olmasını bekleme ona biraz zaman ver bu ayrılığı fırsata çevirmen sana yarar sağlayacaktır bu yüzden yavaştan ve ağırdan eski sevgilinle tekrar flört etme girişiminde bulun tıpkı ilk günlerde olduğu gibi ve aklında bulunsun seni hemen affetmesini bekleme. Yaptıkların gerekli tüm davranışlardan sonra eğer seni affeder veya sana bir şans verir ise ona kesinlikle “Sen değiştin, eskiden böyle değildin” gibi sözler sarf etme ve bu cümleler onu olumsuz bir psikoloji durumuna sokar sana şans verdi bu durumda senin davranışın eskiyi karıştırmak dğil yeni sayfa açarak bu şansı iyi değerlendirmektir.
 
Altıncı Adım: Destek al, onun yakınları senin en önemli kaynağındır onun arkadaşlarından destek al!
Onu yani eski sevgiliyi geri kazanmak için gerekli tüm destek senin onun yakınlarından aldığın bilgilere bağlıdır sevgilinin arkadaşları her koşulda senin onun hakkında alabileceğin en büyük bilgi kaynağılardır. Neden çünkü sevgilin sanaher şeyi anlatmaz sana anlatmadığı duygularını, isteklerini ve sorunlarını yakınlarına anlatır bu yüzden onun arkadaşları ile yakınlık kurman ve onlarla iyi vakitler geçirmen senin avantajına olacaktır onların sana iyi demesi sana artı puan kazandıracaktır ve bu arada onların dilinden sevgilin hakkında her şeyi öğrenmiş olacaksın ve bu sayede eski sevgiliyi geri kazanmak içinde sevgilin hakkında gerekli adımları onun arkadaşlarından aldığın bilgiler şekillendirecektir ve bu sana avantaj sağlayacağı gibi eski sevgilini geri kazanmanında o kadar kolaylaştırmış olursun ve büyük bir ihtimal olarak onu yeniden elde etmen seni sevindirecektir.
Onun arkadaşları ile neler konumalısın? öncelikle onlara ona ne kadar aşık olduğunu ve o kadar çok pişman olduğunu canlı canlı anlatmalısın neden çünkü onarla bir güven vermen sana olumlu yönde yansıyacaktır sen ikna edemezsin belki ama sevgilini en iyi ikna edebilecek kişiler yakınları ve arkadaşlarıdır bu sayede hem gerekli bilgileri, sevgilinin senden tam olarak ne beklediğini onlardan öğrenebilir hem de sen ortalarda yokken senin hakkında iyi şeyler söylenmesini bu şekilde sağlayabilirsin. Harekete geç arkadaşları ile ilişkilerini güçlü tut ve onlara iyi bir intiba bırak. Eski sevgiliyi geri kazanmak adına sevgili ile ilgili yazılan romanlar oku kitaplar ilişkileri güçlendirmek adına sana yardımcı birer kaynaklardır.
 
Yedinci Adım:  İyi bir intiba için çok iyi bir görünüme sahip ol!
İyi ama çok iyi görün sevgilinin karşısına çıktığında mutlaka çok iyi bir görünüme sahip olman gerekli! O sana baktığında dağılmış, bunalmış kendinde olmayan bir kişi gibi görmesin her ne kadar sevgilinin sana acıyarak seninle tekrar olmasını istiyor olsan da ona acınacak bir dış görünüş seni onun gözünde bitirir seni gördüğünde eskisinden daha bakımlı daha alımlı biri görsün seni en güzel halinle görsünki sana baktığında eski aşkını, eski sevgini hatırlasın eski sevgiliyi geri kazanmak için bu tavsiyelere mutlaka uy.
 
Sekizinci Adım: Ona sevdiği kişi olduğunu hatırlat!
Senin neyin seviyorsa ki sen daha iyi biliyorsun sende olup onun sevdiği o noktalara yogunlaş o sizi seviyor ise sizde onu mutlaka seviyorsunuz seven kişi sevdiği kişideki özelliklere daha fazla özen gösterir beraber olmanız gerektiği zamanlarda buna özen göser
 
 Dokuzuncu Adım: Her zaman değil ara sıra onu hala sevdiğini ve özlediğini söyle!
Sanal iletişimden çok sevgilinle mümkünse yüz yüze gelerek iletişim kur ve bu iletişimde ara sıra sık olamamak sureti ile ona hala onu sevdiğini söyle önce ortamı yuşat, hayatında neler olduğunu ayatını nasıl devam ettiğini sor ve ardından onu hala ne kadar çok sevdiğini ve onu geri istediğini dile getir söylerken bunu tüm samimiyetinle ve kalbinle yap ondan sonra da sevgilinin yüzündeki ifadeye bak. eğer yumuşama ve az da olsa mnik bir gülümseme var ise yüzündeki ifadesinde bil ki bir ümit bir ışık var bu durumda hemen temasa gir elini tut ve onun gözlerinin içine göz beebğine bakarak onun özelliklerinden neleri özledi isen onları özlediğini söyle ve sırala.
 
Onuncu Adım: Ona nasıl hissettiğini anlat!
Ona tam olarak neler hissettiğini anlatman sırasında eğer senin konuşmalarında onu sevdiğini söylediğinde beklediğin tepki gelmedi ise konuşmayı biraz daha koyulaştır ama sakın onu suçlama tamamen kendi duyguların adına kendine yoğunlaş bu durumda seni dinlemiyor gibi gelse de söylediklerini daha sonra düşünecektir umudunu asla kaybetme.
Onuncu Son Adım: Hediyenin zamanı var hemen hediye alayım deme!
Sorunun çözümü için hediye almak çözüm değil ama sorunu çözdükten sonraki adımda mutlaka gerekli bir pekiştirici bir adımdır hediye almak hediye almak çözüm değil nasıl ki aşk parayla satın alınmaz yüzükle veya evlilik teklifiyle de onu tekrar geri kazanamazsın
 
Son söz
Yukarda anlatılan tüm yolları doğru uygulaman karşılığında eski sevgilin inatçı ve hiçbir koşulda geri adım atmadıysa son iki seçeneğin kalır. Birincisi Onu unutmak, ikincisi ise kendini geri çekip onun sana gelmesini beklemek. Ama eski sevgiliyi geri kazanma yolları adına anlattığım adımları düzgün yaptığından emin ol ki “Şunu yapsaydım belki birlikte olur muyduk” şüphesi içinde kalmayasın için rahat etsin ondan sonraki zaman zarfında zaten gerçekten beraber olmanız gerekiyorsa iki taraf için birlikte olursunuz, eğer ikiniz içinde geçerli bir olumsuzluk badiresi halen devam ediyorsa artık tam anlamıyla ayrılmanız ikinizin de yararına olur.
 
AYRICA AŞAĞIDAKİ ÜRÜNÜ OKUMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM. KARŞI CİNSİN TAM OLARAK BEYNİNİ OKUYACAĞINIZ VE SIRRINI ÇÖZEBİLECEĞİNİZ TEKNİKLERİ İÇERİYOR. BUYRUN SİTEYİ:
 

 

.

 
 
Toplam blog
: 10
: 145582
Kayıt tarihi
: 01.01.14
 
 

Aşk ve sevgiyi harmanlayarak blog yazarlığı yapıyorum. Doğal tedaviler, sağlık ve ek olarak ilişk..