Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '07

 
Kategori
Anılar
 

Eskici

Eskici
 

Sekiz miydim? Yoksa on? Seneleri karıştırır oldum. Karşımızda bir kız vardı.Her sabah pencereden, boğaza bakardı. O boğazdan, geçen gemilerin birinde yavuklusu varmış. Bakışlarıyla onu arardı. Bense pencerede ki o kızı...

Duydum bir gün evlenmiş sevdiceği ile. Benim sevgim ise, onun boğaza doğru saçtığı sevgi idi. Bir sayfa daha çevirdim, anı defterinden. Okulum düştü aklıma, yatılıydım. Ders çalışırken kara cübbeli papazlar vardı başımızda. Yanımızdan geçerken şarap kokuları gelirdi burnumuza.

Ünüversite günleri, gurbette anamdan ırak, kardaşlardan ırak, babama kızdığım günlerdi onlar. Neden saldın bu kadar uzağa ?...

Birde askerlik günlerinde okuduğum kitaplar düştü aklıma. Gülmeye başladım, niye mi? Sanki mecbur tutmuşlar gibi.Kütüphanede bir yazarın ne kadar kitabı varsa peşpeşe okur, Sonra başka bir yazara geçerdim.Okuduklarımdan anlar miydim, O da ayrı bir mesele!.. Okurdum ya, şimdi bir konu geçse onları nerede bulacağımı hatırlıyorum.

Bak eskici gene daldin. Sizin de eskici dükkanınız var mi? Varsa anlatın neler var o dükkanda? gelip gezelim. O güzel eskileri bizde görelim.

Ben Eskici saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..