Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Eskişehir'de Kariyer Kulübü'nün başarısı...

Eskişehir'de Kariyer Kulübü'nün başarısı...
 

Kongre Merkezi'ndeki katılımcılarla birlikteyiz...


4-5 Aralık 2010 tarihinde Eskişehir’deki Anadolu Üniversitesi’nin Kariyer Kulübü’nün organize ettiği 10. Kariyer Zirvesi’ne katıldım. Yunus Emre Kampusu Kongre Merkezi’nde bir araya gelen 250 katılımcı, büyük bir ilgiyle sunum yapan Kişisel Gelişim Uzmanlarını dinledi, uygulamalara katıldı ve kendi gelişimleri için önemli gördükleri bilgilerden notlar aldı. ‘’ İş Yaşamında Kişisel Pazarlama ve İmaj ‘’ konulu sunum için kürsüye çıktığımda 250 katılımcının gözlerindeki büyük tutkuyu görmek, beni de heyecanlandırdı. İki saat nasıl geçti, gerçekten anlayamadık. Kendimizi o sihirli ilişki nehrine kaptırıp bizi başarı okyanusuna götüreceğini biliyorduk sanki.

12 Yıldır Yaşam Koçluğu sürdüren ben, çok sayıda seminer ve konferans vermenin yanında özellikle workshoplarla katılımcılara bilgilendirici olduğu kadar düşündürücü bir yaşam felsefesi sunmanın keyfini çıkarıyorum. Bu keyfin sonuncusunu benimle paylaşan Anadolu Üniversitesi’nin Kariyer Kulübü üyelerine bir kez daha teşekkür ediyor, sevgilerimi iletiyorum. Türkiye’de kişisel gelişim alanında ilk kez ASTRONLP ‘’ Başarının Zevkli Yolu ‘’ programı ile çok özgün bir model geliştirmekle kişisel gelişime önemli katkılar sağladığıma inanıyorum. İnsanın her dönemde kendine doğru sorular sormasını ve bu soruların mutlu cevaplarını bulmasını isteyen bir Yaşam Koçu olarak, kendi yaşam modelimi de şeffaf olarak kamuoyuna sunuyorum. Bu çok önemli. Çok iyi konuşan, insanlara katkı sağlamayı ilke edinen ve çözüm üreten danışmanlardan bazıları kendi yaşam sorunlarını çözememenin sıkıntısını yaşıyorlar. Uzun vadede bu ortaya çıktığında katılımcılar hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar. Ben buna çok önem veriyorum. Ve özellikle ‘’ yapan, yaptırır ‘’ diyorum. Kendi yaşamı için artı değer üretmeyenler ya da üretemeyenler, başkalarının hayatlarına ne derece rol modeli olabilirler. Ben sunumlarımda sorulması gereken sorulara verilmesi gereken cevaplar ötesine geçerek, uygulamalarla başarının garantili yolculuğunda daima kolay ve zevkli bir model oluşturuyorum.

Eskişehir’deki üniversiteli arkadaşlarıma sevgilerimi iletirken şu soruları kendilerine daima sormalarını istiyorum; 5 tekerlek formülünü biliyor musunuz? Güçlendirici değerleriniz nedir? Güçlendirici inançlara sahip misiniz? Sizi yataktan zıpkın gibi kaldıracak üç hedefiniz nedir? Korku ve endişelerinizden gerçekten kurtulmak istiyor musunuz? Hastalıkların size verilen en önemli mesajları nedir? Beyninize neden söz geçiremiyorsunuz? Sıklıkla enerjinizi düşüren insanlarla mı birliktesiniz? 4 mıknatıs yönteminden haberiniz var mı? Çürük domatesle sağlam domatesin öyküsü size ne anımsatıyor? Beyniniz öğrenilmiş çaresizlik modeli ile mi çalışıyor? Hayat ağacınızdaki meyvelerin sayısı sizi cazibe noktası yapacak kadar çok mu? Aşk ilişkinizde ‘’ Süper İkili ‘’ olmanın formülü ne? Z Raporunuzun açılımı ‘’ Zor ve Zorunluluk’ mu, ‘ Zevk ve Zenginlik’’ mi?’ Marka ‘’ olmayı gerçekten istiyor musunuz?

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..