Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

02 Ocak '09

 
Kategori
Müzik
 

Eurovision 2009 HADİSE - DÜM TEK TEK (Crazy For You)

Eurovision 2009 HADİSE - DÜM TEK TEK (Crazy For You)
 

Eurovision 2009 Turkey Hadise - Crazy For You Milliyet


Eurovision 2009 TURKEY - HADİSE - DÜM TEK TEK (Crazy For You) VİDEO İZLE!

Yılbaşı akşamı TRT'den izlediğim Hadise'nin ''Düm Tek Tek'' şarkısı ve sözleri hakkında...

O gece, Hadise'nin beden ahengi ve müziğin ritmi tam bir uyum içindeydi.. Büyük bir beğeniyle izledim.

Aslında bu tür uluslararası şarkı yarışmalarında şarkıların Türkçe okunmasından yanayım ama Hadise'nin bu şarkıyı İngilizce olarak söylemesi, ''bizde yalan yoksa doğruda yoktur'' Hadise'nin Fiziğine (tipine) uygun düşmüş..

Şarkı sözlerine gelince! Benim kendi fikrimi ve hissiyatımı soran olmasa da söylemek istiyorum! Ben şarkının sözlerini beğenmedim! Çünkü; azıcık (!) saçmacık buldum. (Sevgili Hadise'den özür dilerim.) :(
İçim rahat etmese de şarkı iyi ki de İngilizce seslendirilmiş diyorum! Allah'tan şarkının sözlerini anlamadığımız için, o an birden bire, müziğin ritmine ve Hadise'nin seksi ve güzel görüntüsüne kendimizi bi (!) kaptırıyoruz tabii doğal olarak da otomatiğe takmış gibi, şarkıyı severek dinliyoruz.. (tabii yine bence)

Açık söylemek gerekirse, genel olarak şarkıyı beğendim veee Hadise'yi, 2009 Eurovision Şarkı Yarışması'nda ''şanslı'' görüyorum. Hadise'nin de şarkısının da yolu açık olsun inşallah..

Sevgili Hadise, sizden ricamız, hadise çıkararak şarkıyı söylemeniz ve birinciliği kapıp, doğruca ülkemize gelmeniz.. Şans ve başarı dileklerimle...

Size bir dedikodu: Hadise hiç, Türk erkeğiyle birlikte olmamış.. Buda ayrı bir Hadise tabii :) ''Eurovision Hadise si'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=153838


Melekler yüreğinden öpsün Hadise :)




Şarkının Türkçe Sözleri:

Düm Tek Tek

Bebeğim benim için mükemmelsin
Sen benim cennetten hediyemsin

Bu tüm zamanların en büyük hikayesi
Bir filmde tanışmışız gibi
Böyle anlam taşıyacak sonuna kadar
Ve sen bana ne yaptın
Hissettiğim çok güzel

Melek ben uyandım
Ve rüyamı yaşıyorum
Durmaksızın (bitmeksizin)
Deliyim sana

Kalbimdeki düm tek tek
Hep orda böyle dakikada durmadan
Hissediyorum geri dönüş yolu yok
Kalbimdeki ritimi hissedebiliyor musun?
Böyle gidiyor düm tek tek
Hep orda böyle dakikada durmadan
Hissediyorum geri dönüş yolu yok

Bebeğim tüm cevaplarını okudum
İçindeki yerli olmayan hareketlerinde
Sen tüm zamanın en iyi dansçısısın
Beni çok özel hissettiriyorsun
Kimse senin öptüğün gibi öpemez
Uzmanlık alanınmış gibi
Hissettiğim çok güzel

''Melekler yüreğinden öpsün Türkiye'M''

Şarkının İngilizce Sözleri

Crazy For You

Baby you’re perfect for me
you are my gift from heaven

this is the greatest story of all times
we met in like in a movie
so meant to last forever
and what you’re doing to me
feels so fine

angel I wake up
and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

baby i read all answers
in your exotic movements
you are the greatest dancer of all times
you make me feel so special
no one can kiss like you do
as it is your profession
feel so fine

angel i wake up and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

always out it like it no minute
feels like there’s no way back
always out it like there’s no minute
feels like Düm Tek Tek

Eurovision 2009 Hadise - Düm Tek Tek (Crazy For You) TRT'den...

Bu'da ''Hadise'ye (benim) Yazmış olduğum Şarkı Sözü''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=154223

Hadise'nin Eurovision şarkısı
MİLLİYET

Hadise Konu Fotoğrafı: http://img2.blogcu.com/images/u/c/a/ucanfil/5814093[1].jpg

Hadise Fotoğrafları (Resimleri) Hürriyet Kelebek Galeri: http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?P=2&cid=5013&rid=2369

VİDEO İZLE

Eurovision 2009 - Turkey - Hadise - Dum Tek Tek (Crazy for you)

''Melekler yüreğinden öpsün Türkiye'M''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..