Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '12

 
Kategori
Mizah
 

Evlendirme, ama nasıl?

Evlendirme, ama nasıl?
 

 

Evlendirme programları dolu dizgin gidiyor. Beş altı ayrı  kanal bu işi yürütmeye çalışıyor. İnsanlar geliyorlar, eş arıyorlar… Bazen de amaçları evlenmek değilmiş, “Tribüne Oynamak”mış gibi gelenler de var. Onlar sık sık gürültü patırtı çıkararak kendine dikkat çekmek istiyorlar. Her yerde bulunur öyle (exhibitionist = Türkçesi Gösterişçi mi) tipler! Ama sessiz, sakin adayların çok fazla zamanını alıyorlar.

Programlar zaman zaman durgunlaşıyor. O zaman Yönetici, Program Sunucusu’nu dürtüyor . “Bir şeyler yap… rating düşüyor…” Sunucu da ne yapsın gariban; zaten yeteri kadar göbek atıyor, şarkı söylüyormuş gibi ağzını oynatıyor… O zaman bir bakmışsın Sayın Sunucu Ayla Oynatıcı tribünlerde oturan Evlenme Adayları  arasında bir yarışma düzenlemiş; daha doğrusu bir anket: “ En canavar evlenme adayı kimdir?” Hadi cevap verin bakalım!

Sunucu, şimdi bu soruyu soracağız; siz de bir dakika içinde yazılı olarak cevaplandıracaksınız. Olur mu? Olur… Adaylar cevaplandırıyorlar… Yanıtlar toplanıyor ve en Canavar Aday ortaya çıkıyor…

Sunucu-Evet, Adaylarımız 1.,2. ve 3.  cüyü seçtiler. En canavar adaylarımız belli oldu. Şimdi çok çok dikkat edin . Birinci en canavar adayı açıklıyorum. Acaba  Kim?Kim ? Kim? Tahmin edin bakalım…
Saliha – Bence bu Selmin hanım olabilir.. Çünkü o biraz..
Sunucu- Başka ..Başka… tahminler… Hadi bakalım ? Kim o, kim o ?
Melahat- O mutlaka Sakine’dir. Akşamleyin kafamızın etini yedi be…
Sunucu- Evet, açıklıyorum : En canavar aday… Sakine Etyemez… (Alkış sesleri) Ne diyorsunuz Sakine hanım bu konuda?
Sakine- Ben böyle anketin… Bu bana iftira… Hemen, Avukatımı arayacağım ve bana bu iftirayı bulaştıranların tümünü kafese koyacağım. En canavarmış… Bunu bana söyleyenler aslında en canavar olanlar…
Sunucu- Aman, Sakine hanım…Lütfen sakin olalım.. Bu sadece bir Anket. Ne olacak sanki anketten?
Sakine- Yok, kazın ayağı öyle değil. Burada bana hakaret ediliyor. Benim bir aile şöhretim var. Tanıdıklarım var.  Bir çevrem var. Ama bu tam haksızlık… Mutlaka Avukatıma görev vereceğim.
Sunucu- Lütfen arkadaşlar ; sakin olalım… Kim söz istiyor? Halime Hanım .. Siz mi?
Halime – Bu arkadaşımız her sabah erken erken inadına beş kere tuvalete gitmekte , beş kere sifonu çekmekte, o kadar gürültü yaptıktan sonra da kimseden özür dilememektedir. Bence en canavar odur..
Sakine – Söz hakkı istiyorum… Söz hakkı istiyorum… Aslında ben bu güruh içinde en sakin olan insanım. Kimseyle tartışmam.. hatta görüşmem bile…  Burada bana karşı kurulmuş bir komplo var… Bunu reddediyorum. Burada bulunanların tümü de gösteriş düşkünü , hepsi de tribüne oynuyorlar  ve hiçbir marifetleri yok.. Ben dört dil bilirim; bilgisayardan Allahına kadar anlarım..Ehh zenginlikse zenginlik… Kıskanıyorlar. İşte o kadar…
Melek- Aman şuna bak şuna… Sanki kendisi Allahın meleği… Melek aslında benim… O bir şeytan, o bir canavar…
Sakine- Bütün bunları tümden reddediyorum. Dört tane evim var; 3000 TL maaşım var. Güzellikse  güzelliklik… Akılsa akıl… Elbette beni beğenmezler… Ben Avukatıma danışmak istiyorum..
Sunucu – Aman Sakine Hanım siz de bir Avukat tutturmuşsunuz gidiyorsunuz. Şurada oturmuşuz , güzel güzel sohbet ediyoruz. Olmazsa göbek atıyoruz… Ohh…Ekmek elden, su gölden… Her sabah, kuaförler geliyor…Saçlar yapılıyor… Yediğiniz önünde, yemediğiniz ardınızda… Daha ne istiyorsunuz Allah Aşkına…
Sakine- Bütün bunlar sizin olsun… Ben koca istiyorum, Koca… Anlamıyor musunuz be? Biz buraya niye geldik … dedikodu yapmaya mı?
Sunucu- Olmaz !Böyle olmaz… Neyse , “En canavar evlenme adayı” anketinden vazgeçiyorum. Yarın artık  başka türlü bir anket uydururuz , ne yapalım… Sakine hanım , siz de şu Avukat işinden vazgeçin ne olur… Yoksa hepimiz işimiz, gücümüzden kalırız... Bak burada bu kadar kişi ekmek yiyor… Nooolur…!
Sakine- Yok, olmaz… Mutlaka sözlerini geri alsınlar…. Yoksa Vallahi Billahi gelecek sefer Avukatımla birlikte gelir, bana canavar diyenlerin tümünü tutuklatırım… Anlaşıldı mı!
Sunucu- Sakine hanım Lütfen sakin olur musunuz? Sakine hanım Lütfen sakin olur musunuz? Saki………………………

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..