Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Evlenme teklifi

Düşündüğünü söyleyebilmek doğru yer ve doğru zamanda yapılırsa sanattır. İnsanız, bu yüzden karşı cinsi arzulamaya, annemizi düşünmeye, dua etmeye, yemek yemeye, vakitli ya da vakitsiz uyumaya veya ağlamaya, insanları anlamaya ya da anlamamaya çalışmaya ve ayakkabımızı çaldırmaya vs. vs. mecburuz.

Burada bahse konu karşı cinsi arzulamak ve senden istediğim de, anlamaya çalışmak durumudur. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki sana karşı duygusal şeyler hissetmiyorum ve hissettirmek de kesinlikle istemiyorum.

Hatırlıyor musun, yolunda ve yoğun giden sanal ve gizli arkadaşlığımızı gerçek hayata taşımak için işten yorgun argın geç bir saatte çıkıp büyük bir merakla bana, Cafe Vetros’a gelmiştin.Ayla’dan yeni ayrılmıştım. Bizim işyerinden bir bayan arkadaş daha vardı ve Büşra ve Kıvanç. O gün(Sana karşı duygusal bir şey hissetmediğimin altını çizerek) gözlerimi senden ve vücudundan; kollarının, göğüslerinin, bacaklarının ve dudaklarının ince ve kalemle çizilmiş gibi duran ve dokunmayı isteten o ayrıntılarından alamamıştım. Dinlemeye çalıştığım insanları, sözde dinlerken aklım sen de ve seni izlemekteydi. İnsanın bedensel arzularını uyutmayan, en hassas noktalarını harekete geçirmek üzere olan ve cinsel iştahını tümüyle açan o albenili yanının masadaki muhabbetin içinde boğulması ve sen konuşurken diğer insanların sesleri içinde kaybolup anlayamadığım kadarıyla kulağıma ulaşan cümlelerinin sadece mekanik bir hareketle önce kulak zarımı yerinden oynatarak sonra beynime toslayıp orda beni tehlikeli gördüğüm ateşlere çağırması, o gün herkesten utanarak sakladığım bir gerçekti.Aynı akşam seni çıplak düşündüğüm anda –Ayla’dan ayrılmış olsam da- sendeki o ulaşılmazlığın acısını ve geldiğin anda tenindeki cazibenin vurup da yerlere serdiği ikinci beni yerde teklifsizce yatarken görmenin yarattığı o huzursuzluğu, sen bilene kadar içimde saklamak zorunda kalacağım için tekrar utandım.

Yazının başında da söylediğim gibi düşündüğünü söyleyebilmek doğru yer ve doğru zamanda yapılırsa gerçek bir sanattır. Sana olan ahlaksız itirafımı deşifre etmek için internet ortamının doğru yer olduğuna inanıyorum çünkü aksi takdirde aynı samimiyetle kendimi bu kadar rahat ve anlaşılır ifade edemezdim. Zaman konusuna gelince; bu maili o gün o gece kaleme alıp sana göndermediğim için pişman değilim. Şu yüzden ki beni daha fazla tanımanı, aslında her ne kadar ahlaksız bir teklif gibi görünse de ahlaklı biri tarafından yapıldığını anlamanı sağlamak için bu zamana ihtiyacım vardı ve teşekkür ediyorum ki bu zamana kadar içimde dizginlemeyi başardığım bu hislerimi sana gönderebilmem için bir haftadır cesaretimi kırmayıp aksine artırarak ve ikiye katlayarak bana güven ve huzur verdin.İkinci temennim yazının sonunu da okuduktan sonra benimle sevişmek istemeyecek bile olsan beni eski tanıdığın şekliyle tanımaya tereddütsüz devam edebilmendir.Bu mail bir cevapsız çağrı, yürekte gezen tensel heyecan beklentisinin yarattığı bir zevk itirafı ve gerçekçi bir yazıdır.Bu yüzden beklentisiz ve sorgusuz benimle evlenmeni istiyorum bu da ilk temennim.

Kısaca bu..

 
Toplam blog
: 4
: 282
Kayıt tarihi
: 21.07.10
 
 

İletişim fakültesi reklamcılık bölümünü bitirdim. Kitap okumayı ve dergi karıştırmayı çok severdim. ..