Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlenmek istiyorum

Evlenmek istiyorum
 

Düşündüm, taşındım ve artık evlenmek istediğime karar verdim. Gülmeyin lütfen, ben çok ciddiyim. Çalışmak ve dört duvar görmek istemiyorum. Duvarlara yapıştırdığım manzara resimleri, sağda solda duran yapma çiçekler bana yetmiyor. Hatta şu bilgisayar denen aleti de görmek istemiyorum.

Ben doğanın koynunda yaşamak istiyorum. Bahçe ortasında minik bir ev en büyük isteğim. Yoksa öyle paraymış, pulmuş yok pırlantaymış, arabaymış hiç umurumda bile değil...

Bahçe içinde bir köy evi olsun. Ön cephesi deniz görsün, hem de en tepede olsun. Sabah uyanınca koşarak ineyim yeşil otların içinden... Deniz deniz koksun her yer. Arka tarafta ise orman olsun. Cırcır böcekleriyle, kuş cıvıltılarını dinleyeyim kahvaltı hazırlarken. Sevgili kocam da bir çiftçi olsun. Sanırım tarla işinde çalışabilirim. Eker, biçerim...

Dolardan-eurodan-borsadan haberimiz olmasın... biz kendi dünyamızda mutlu mesut yaşayalım. Ektiklerimizi yiyelim, sabah denizde yüzelim... Sonra ben çok güzel gözlemeler yapayım , yanında çay... Tahta masayla, sandalyeleri dışarı çıkaralım... Rüzgar essin efil efil... Çocuklar da istiyorum... Eveettt çocuklaarrrr ... Üç tane olsun bari. Ben kalabalık aileyi ve çocukları çok severim... Hatta mümkünse yaramaz olsunlar. Oğlanı denizden çıkarmaya çalışırken, kızı da ağaçtan indirmeye uğraşayım. Masanın altında, köpeğimizin yanında uyuyup kalan küçüğü, babamız yatağına taşırken ben, kızımınkanayan dizine bakayım...

Akşam sofralarımız hep şen olsun... Ağlarsak beraber ağlayalım, gülersek beraber gülelim... Sevdiğim adamın eli hep elimde olsun...

Bir gün giderse... Gitsinnnn. Bu benim hayalim onun değil ki...
Sanırım tipik bir türk kadınıyım ben. Ne yapayım? Ben böyle bir evlilik istiyorum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..