Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evlilik neden düşündür?

Evlilik neden düşündür?
 

_


Bazen düşünürüm insanlar neden evlenmeyi düşünürler acaba? Sadece aile kurmak için mi yoksa geleceğinden endişe duymamayı istemelerinden mi?Çevremde tanıdığım bütün arkadaşlarımın bir çoğu evli genç yaşlarda evlendiler ama uzaktan onları seyrettiğimde mutlu olmadıklarını görüyorum ama bazılarınında çok iyi bir eş seçtikleri için onların mutluluğu beni de mutlu ediyor... Bence bir bayan için evlilik kolay bir şey değil. Evlendikten sonra işini bırakanlara da çok kızıyorum niye bırakıyorlar onu da anlamam bu satırları sadece düşüncelerimi paylaşmak için yazıyorum sizce aşk geçici midir? Bir insan sevdiğinden sıkılmaz mı? Sonuna kadar birlikte olmak var değil mi? Geçen gece eve gelirken terminalde otobüs bekliyordum o sırada gerçek aşkı gördüm yani anladım.

Hasta bir kadın yürüyemiyor ve eşi onu kucağında arabaya taşıyordu taşırken tamam hayatım sen üzülme herşey geçecek diye söyleniyordu, ağlamamak için kendimi zor tutmuştum. Niye ağlıyorsun demeyin sakın. Gerçek sevgi günümüzde bulunduğu için sevindim sadece. Müzisyen bir arkadaşım var kendisi müzisyen olduğu için aşk da ne hissediyorsun dediğimde bana önemli bir şairin bir sözünü söyledi: Aşk iki kişiliktir, ölümdür tek başına yaşanan. Bu sözü duyduğumda etkilenmedim değil. Eğer bir müzisyensen aşkı parmaklarında hissetmelisin o aşk müziğe dökülmeli diğer insanlarla paylaşmalısın demişti. Eğer başka bir mesleği yapıyorsan yada işin yoksa bile kalbinin sesini dinlemelisin öyle değil mi? Evlilikte yürekten olmalı onu yani sevdiğini yürekten sevmelisin o zaman gerçek aşkı bulursun. Sevgiyle kalın ve bütün mutluluklar kalbinizde, gönlünüzde dahası sevdiğinizle olmanız dileğiyle..

 
Toplam blog
: 34
: 1476
Kayıt tarihi
: 02.08.06
 
 

Psikoloji öğrencisiyim ilgi alanlarım insanlarla iletişim, bilim kurgu ve en önemlisi yazmayı sev..