Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

EVRİMSEL SİYASET İSTEYELİM

Evet

Sevgili Türk halkı

Evet

Evet

 

Bırak artık

Şu uyuklamayı da

Bak şöyle çevrene

Gör olanı biteni

“Atı alan Üsküdarı geçti

Biz kaldık yayan”

 

Bu durum

Türk halkı sana hiç yakışmıyor

Sana yakışan Türk Halkı

Hakkını hukukunu sorgulayacaksın

Olanları kullanacaksın

Olmayanları ise isteyeceksin

Beni seçin diye karşına çıkan siyasi partiyi

Bunları verirsen oyum san diyeceksin

Ve o siyasi partiden sözünde durma isteyeceksin

Durmazsa

Demokratik tepkilerle buna karşı koyacaksın

Ve sözünü yerine getirttireceksin

 

Durum bu

Sevgili Türk Halkı

Unutma

Seni çok seven bir parçanım ben

Ve

Senin gelişkin Devlet yapılandırmanı istiyorum

 

Bugünkü haliyle

Bizim Devletimiz

“Kara camışları saldım bayıra Mevla’m gayıra”

Havasında

Ben bunu istemiyorum canlarım

Ben

Tam demokratik

Tam dinamik

Tam gelişmiş

Ve sürekli gelişmeye yönelik

Devlet olsun Devletimiz diyorum

 

Bu noktada iş ya da görev sana düşüyor Halkım

Sen isteyeceksin

İktidarlar verecekler

O kadar

 

Bu bağlamda

Sevgili Türk Halkı

Siyasi iktidarlarımız yaratan olacaklar

Durmadan işin üstüne düşecekler

Düşünecekler

Araştıracaklar

Yeni yaratılar yaratacaklar

Halkı yani seni Türk Halkı

Güzelliklere boğacaklar

Bu güzellikler seni daha güzeli isteyen yapacak

Sen hep daha güzeli arayacaksın onu isteyeceksin

 

Bugün sevgili Türk Halkı

Sen başta olmak üzere

Siyasi iktidarlarımız da

Yaratıcılıktan uzaksınız

Bundan kurtulmalısınız sevgili Türk Halkı

 

En Yüce yaratanımız

İnsana akıl vermiş

Bununla en güzele yürü demiştir

Akılını kullanarak insanlık

Barbarlıktan kurtulup bugünkü duruma gelmiştir

Bu olgu evrimseldir

Bu evrimsel devinim devam etmektedir

Ancak çok ağır işlemektedir

İnsana düşen bu ağır işleyişi hızlandırmaktır

 

Bu görev

Sana da düşmektedir Sevgili Türk Halkı

Onun için diyorum işte

Uyumayı bırak devinimi hızlandırmaya koş

 

Mutlu gelecekler sizinle olsun

 

 


 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..