Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

GELİŞMECİ TÜRKİYE İSTİYORUM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Ben

Bütün benliğimle

Ülkem Türkiye’nin

Gelişme sürecinde olmasını istiyorum

Öyle istiyorum ki bunu

Sormayın gitsin

Sormayın gitsin

Budur işte

Türk halkı seni

Dünya yaşamındayken

Cenneti yaşatacak olan gerçek

 

Gelişmeci olursa Ülkem Türkiye

Asla bozulmaz barış olacak ülkemde

Şu bir gerçek ki

Barış ortamı Cennet ortamıdır

Burada

Herkes herkesle el ele olur

Kasıt olmaz bu toplumda

Kasıt olmayınca da

Kimse kimsenin kötülüğünü istemez

Daima iyilik üretilir bu toplumda

Bu da

Cennet Ülke Türkiye demektir

 

Birlik beraberlik

Üretim artışı getirir

Herkes gücü oranında çalışır

Üretime katkı yapar

Gereksinimi kadar da tüketir

İsrafa asla kaçmaz

Bu olgu da

Hırsı tamahı sıfırlar

Herkes herkes için

Güzel mi güzel

Düşünür

Konuşur

Davranır

 

Emek sömürüsü diye bir şey görülmez

Emek en değerli değer olarak kabul görür

Artı değer

Çalışanla patron arasında eşitçe paylaşılır

Sorarım size

Bundan daha değerli ne olabilir ki

 

Gelişmeci Türkiye’yi

Bizler yaratacağız canlarım

Samimiyet çerçevesinde olacağız

Daima

Daha güzel yaşam nasıl olur diye düşüneceğiz

Bunu bulup duyuracağız

Ortak girişimlerde bulunacağız

Bunda asla sapma yaşamayacağız

Gözümüz daima

Dünya güzelinde olacak

O güzelle buluşmak tek gayemiz olacak

Ve buluşacağız da

 

Bu devrede

Boş laf ve davranışta bulunmayacağız

Tek hedefimiz

Daha güzel yaşama ulaşmak olacak

 

Budur işte beni mutlu edecek olan canlarım

Dilerim bu arzu hepimizde gerçekleşir

Cennet Ülke Türkiye’ye kolayca kavuşuruz

 


 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..