Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ewwet

Ewwet
 

Ewwet, nerde kalmıştık?

Öncelikle tüm dostlarıma teşekkür ediyorum... İyi ki varsınız...

Tatsız tuzsuz konulara hiç girmeyeceğim...

Dostlarımı da, çikolatayı da tuzu da çok seviyorum. Allah yokluklarını göstermesin...

Hafızamda öyle bir masal kalmış. Baba oğluna soruyor;

- Beni ne kadar seviyorsun?

- Tuz kadar seviyorum babacım...

****

Yine de herşeyin fazlası zarar...

:)))))))))) Bu arada PC ısrarla, “herşeyin” kelimesini, “her şeyin” olarak değiştirmeye çalışıyor. İzin vermeyeceğim. Benim canım böyle yazmak istiyor...

Zaten yazıya başlarken, “ewwet” yazınca da hemen kırmızı çizgiyle altını çizerek aklısıra beni uyardı da görmezden geliyorum. Sanki ben bilmiyorum yanlış olduğunu... Nedir benim bu PC nin kendini TDK zannetme takıntısı bilmem... Sürekli bi kendini belli etme çabası...

Hata yapmak güzeldir. :)))))) Bu da reklam gibi oldu... Bir deterjan reklamı vardı ve benim best’lerimdendi. “Kirlenmek güzeldir” diyordu... Çok zekice ve hoş bir reklamdı...

Yalnız bu arada benim tuz konusu gürültüye gitti... Olsun, canımız sağolsun...

:)))))) Günün anlam ve önemini belirten bir şarkıyla programıma burada son veriyorum. Bu günlük benden bu kadar... Yeniden görüşünceye dek her nerede yaşıyorsanız ve yaşatıyorsanız...

Neyse işte... Kendinize, sevdiklerinize ve sevildiklerinize iyi davranın... Hoş kalın...

İzmirin Kavakları

İzmir’in kavakları
Dökülür yaprakları
Bize de derler Çakıcı
Yar fidan boylum
Yakarız konakları
Selvim senden uzun yok
Yaprağında düzüm yok
Kamalı da zeybek vuruldu
Yar fidan boylum
Çakıcı’ya sözüm yok

Candan Erçetin

http://www.esmakahraman.com/ewwet/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..