Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Haber
 

Ey Türkiye gözünü Denizli'ye çevir

Ey Türkiye gözünü Denizli'ye çevir
 

kandilli rasathanesinin internet sitesinden alınmıştır.


Türkiye gerçekten sadece 3 büyük şehirden mi ibaret acaba diye düşünmemek elde değil? Sabah saat 09:30 dan beri Kandilli Rasathanesinin internet sitesinden açıklanan son depremleri periyodik olarak izliyorum. Her saat başı Denizli’de 3 ve 3’ün üzerinde deprem oluyor.

Fakat çok ilginçtir ki, bununla ilgili internet sitelerinde detaylı bir haber veren kimse yok. Kandilli de bu konuda sessiz. Bu bir deprem fırtınası mı, yoksa büyük bir depremin habercisi mi, bir yetkiliden bile ses çıkmıyor.

Acaba bu olay İstanbul, İzmir ya da Ankara’da yaşanıyor olsaydı şu an haber kanallarında, internet sitelerinde ne şekilde yer alacaktı çok merak ediyorum. Denizli bu ülke toprağı değil midir? Ya da Denizli’de yaşayanlar bizim vatandaşımız değil mi?

Hiç de hoş bir görüntü yok verilerde. İnanın saat başı deprem kaydediliyor. Ve bu saate kadar yetkili bir ağızdan açıklama da yapılmıyor. Her ne olursa olsun insanların bir şeyler duymaya hakkı var sanıyorum. Deprem Dede bu işleri çok iyi yapardı.

Tabi ki önceden bir deprem alarmı vermesini istemiyorum kimsenin. Ya da bir şey olmaz oturun evlerinizde korkmayın demelerini de beklemiyorum. Ama sadece yetkili bir ağızdan bir açıklama duymak istiyorum.

Bu da Vatandaşlık Hakkım.

 
Toplam blog
: 85
: 1006
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1971 yılında Ankara'da doğdum. İzmir'de yaşıyorum. En büyük tutkum FutBol. Ve tabi ki Fut-Bol da bil..