Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Mağluptur bu yolda galip

Mağluptur bu yolda galip
 

mililyet.com.tr den alınmıştır.


Hani galiptir bu yolda mağlup diye bir laf vardır ya, işte bu maç için söylenebilecek tek şey tam tersi, “Mağluptur bu maçta galip”. Beşiktaş çok kötüydü. Ama Aragones berbattı. Evet tekrar ediyorum berbattı.

Dikkat ederseniz Fenerbahçe demiyorum Aragones diyorum, çünkü sahada Fenerbahçe yoktu resmen Aragones vardı. Alex gibi bir oyuncuyu kendis sahasına gömen, neredeyse ön libero oynatan bir hocadan Aziz Yıldırım ne bekliyor merak ediyorum.

Komediye bakarmısınız, Alex çıkıyor Josico oyuna giriyor. Geçen sene hiç mi Şampiyonlar Ligi maçı seyretmemiş bu adam. Hadi grup maçlarında seyretmemiş olabilir. Çeyrek final maçında da mı seyretmemiş.

Bu galibiyete sevinmek mi!!! Hayatımda ilk defa Fenerbahçenin hem de bir derbi galibiyeti sonrasında kendimi bu kadar kötü hissediyorum.

Bay Louis maçı vermek için elinden gelen her şeyi yaptı, ama ne gariptir ki, Denizli de almamak için elinden gelen her şeyi yaptı.

Aragones’in feneri bırakın etrafını aydınlatmayı kendini bile aydınlatamaz. Özellikle maçın 50 ila 70 inci dakikaları arasında Zico’nun Fenerbahçesi olsaydı tarihi bir farktan bahsedebilirdik.

Ve eğer Denizli biraz cesur olsaydı, 10 kişilik Beşiktaş Fenerbahçe’ye pardon Aragones’e tarihi bir ders verebilirdi.

Bu maçın iki kaybedeni var. Bir tanesi skor anlamında Beşiktaş, diğeri ise gelecek anlamında Fenerbahçe. Bu anlamda mağluptur bu yolda galip.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 85
: 1006
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1971 yılında Ankara'da doğdum. İzmir'de yaşıyorum. En büyük tutkum FutBol. Ve tabi ki Fut-Bol da bil..