Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Ey yalnızlığım

Ey yalnızlığım

Ey dönüp dolaşıp yanımda bulduğum yalnızlığım

Gün bittiğinde sabah olduğunda yanımdasın

Neşelerim sevgilerim sustuğunda

Akşamlarımda beklemesemde geldin odama

Getirip hatıralarımı döktün önüme

Gelip çattığında ömrün buruk ikindileri

Kaçıp senden sevdalandım çiçeklerine

Bayırlarına tırmandım güzelliklerin

Sabahlarını hayal ettim kasvetli gecelerin

Düşenin eliyle ısıttım yüreğimi kimi zaman

Ey dönüp dolaşıp yanımda bulduğum yalnızlığım

Başka ülkelerden bu bahçelerin çiçekleri

Uzansam tutamam kelebeklerini kuşlarını

El ele çemberlerine almazlar beni biliyorum

Kal gurbetim sılam sevdiğim ey yalnızlığım

Buruk ikindilerinde bahçemin ey yalnızlığım

Bakakalsamda ben ardından sevdiğimin

Soluk bir gül olup avucumda kal benim

Hiç bulamadığım huzurumu getir bana

Uyuyup uyanmadığım gün bile kal başucumda

Nasılsa gelmez bir daha bahar

Özledim desede inanma yalan

Ey dönüp dolaşıp yanımda bulduğum yalnızlığım

Ra nisan2009

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..