Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
İnançlar
 

Eyüp Sultan ziyareti ve enerji

Eyüp Sultan ziyareti ve enerji
 

İnternet alıntı;Eyüp sultan Camii


Uzun zamandır niyet ettiğim fakat bir türlü gerçkleştiremediğim Eyüp Sultan ziyaretimi nihayet geçen gün gerçekleştirdim. Kısmet bugüneymiş deyip sabahın erken saatlerinde yollara düştük.

Daha önceleri de bir kaç kez ziyaret etmiş olmama rağmen bu defa farklı bir heyecanla yola çıktım. Heyecanımın sebebi oraya gidince ne hissedeceğimdi. Reiki ile enerjiyi algılayabilme yeteneğimi geliştirdikten sonra bu tarz yerlerin enerjilerini merak etmeye başlamıştım. Bu anlamda ilk ziyaretim Sultanahmet Camii olmuştu üstelik ramazandaydı. Orada hem gelen insanların enerjisi, hem ortamının hem de mübarek ramazan ayının kendine has enerjisi birleşince uzun süre kalamamıştım. Oranın yoğun enerjisi beni çarpmıştı diyebilirim.

Eyüp Sultan da neler hissedeceğimi o zamanlarda düşünmeye başlamıştım. Lakin gidip görmek bu zamana nasip oldu.

Havanın yağmurlu olmasına rağmen oldukça kalabalıktı, sünnet sezonu da açıldığı için her yerde sünnet kıyafeti giymiş çocuklar ve aileleri vardı. Türbenin içine girmek için bir hayli sıra bekledikten sonra nihayet girdik. Türbenin içine girer girmez çok yoğun bir enerji seli ile karşılaştım; kalbim sıkışmaya, ellerimden ve gözlerimden ateş çıkmaya başladı. Böyle rahatsız olmuşum gibi anlatıyorum ama çok çok muhteşem bir histi. Bütün etrafınızı pozitif bir enerjinin kuşattığını hissediyorsunuz aklınız başınızdan gidiyor. Oraya dua edip dileklerini Eyüp Sultan Hazretlerinin şeffati ile Allah tan istemek için geliyor çoğu insan. Ama o enerji selinin içinde benim aklımda hiçbirşey kalmadı sadece gözlerimden yaşlar dökülerek öylece kalakaldım.. Ne isteklerim, ne de herhangi bir şey aklıma geldi nerede olduğumu bile bir an unuttum. Dünyaya ait herşey çok anlamsızdı, arkadaşımın ve oradaki görevlinin uyarısı ile dışarı çıkabildim.

Türbe ziyaretleri insanları neden etkiler?

Bu durum enerji ile açılanabilir. Orada yatan kişinin enerjisi ve oraya gelen insanların enerjisi. Bildiğimiz gibi enerji kayolmuyor yani o kişi ölmüş olsa bile o kişiden kalan herhangi bir parça aynı enerjiyi evrene yaymaya devam ediyor. Eskiden çok saçma bulmuş olduğum Hz. Muhammedin sakalı ve Hırka ı Şerif in de bu yüzden önemli olduğunu artık anladım.

Bilinen yanlış bir şey var ki türbeye giden insanlar orada yatan zattan değil Allah'tan istiyorlar. Bu bir çok kişi tarafından yanlış anlaşılan bir şey olduğu için açıklama gereğii hissettim. Evinde dua etse olmaz mı? Sorusuna ise benim yanıtım; elbetteki olur ama oradaki enerjiyi hissedip o ruh halinde dua etmek çok daha etkili. Ayrıca orada edilen duanın kabul olunacağına dair bir inancı var ise o kişinin oradaki duaları kabul olunur. İnancı yoksa, o maneviyatı hissedemeyirsa Kabe de de etse duası kabul olunmaz kanaatindeyim..

En doğrusunu Allah bilir.

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..