Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Magazin
 

Fadik hanımın hem konuşmaları hem de sahneleri cesur!

Fadik hanımın hem konuşmaları hem de sahneleri cesur!
 

Severim cesur lafları!

Hoşuma gider farklı çıkışları!

Kimden mi bahsediyorum?

Fadik Sevin Atasoy hanımdan başkası değildir!

Ama o hep cesur sevişme sahneleriyle anıldı!

İşte ‘’O Şimdi Mahkum (Abdullah Oğuz)’’ filmiyle en iyi yardımcı kadın oyuncu ödülü aldı!

İşte ‘’Döngel Kerhanesi (Hakan Algül)’’ filmi çevirdi, filmi adı içeriğinden daha çok konuşuldu.

İşte yeni bir film-Zeynep’in 8 günü!

İşte yine cesur sevişme sahneleri!

İşte yine çarpıcı açıklamaları!

-Sevişme sahnelerinde asla dublör kullanmam!

-Benim kurallarım yok. Oyunculuğun kuralları vardır. Ben oyunculuğun kurallarına uyarım. Soyunmak gerekiyorsa soyunurum, sevişmek gerekiyorsa sevişirim.

-Ben yönetmene ve ekibe güvendikten sonra sevişme sahnesinde görevlilerin olması benim için sorun olmaz.

-Bu bir bayrak devralmadır. Bu bayrağı ben Müjde Ar’dan, Hülya Koçyiğit’den, Fatma Girik’den aldım.

Son söz: Fadik hanıma sinema macerasında başarılar dilerken kendinden ve yaptığından emin adımlarla çizdiği yolunda ilerleyen, sözleriyle ayakları sağlam basan bir sinema yıldızı olduğu apaçıktır. Geçtiğimiz Cuma güne vizyona giren yeni filmi seyredeyim sonra tekrar yazarım herhalde…

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/07 Nisan 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..