Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Magazin
 

Sibel Can ile Emine Şenlikoğlu polemiği!

Sibel Can ile Emine Şenlikoğlu polemiği!
 

İşte magazin!

İşte polemik!

Kim kimle atışıyor?

Ringin bir tarafında İslam-i kesimin önde gelen yazarlarından Emine Şenlikoğlu duruyor, diğer tarafında Sibel Can var.

Dindar, otoriter ve usta polemikçi olan Emine hanım, son dönemde kapanan sanatçılarla ilgili bakın neler diyor;

Hülya Avşar belki ileride kapanabilir ama Sibel Can’a hiç inanmıyorum. Türban takabileceğini söyledikten sonra tangalı poz veren kadın, kapanmaz bence. Onun inanarak söylediğine inanamıyorum. Ama Hülya Avşar derse, ona inanırım!

Emine hanım öyle diyor ama Platin Plak ödülü aldığı MÜYAP töreninde Sibel Can'ı türbanlı hayranları yalnız bırakmıyor.

Peki, Sibel hanım ne karşılık veriyor?

-Ben hiçbir zaman bir kesimin sanatçısı olmadım, olmak da istemem.

-Çünkü ben bir sanatçıyım, yorumcuyum.

-Ben Emine Hanım’ın İslami kesim adına konuştuğuna inanmıyorum.

-Şahsi bir konuşma yapmış.

-Ben yine de kendisine şunu söylemek isterim.

-Kapanmak çok büyük bir sorumluluktur.

-Ben kapanmayı düşünmediğimi defalarca dile getirdim.

-Ben bu açıklamaları yaparken herhalde Emine Hanım eşiyle birlikte karşılıklı çiftetelli oynuyordu. (Emine hanım dans etmiyormuş ama çifteli oynuyormuş)

-Allah ile kul arasına kimse giremez.

-Hanımefendi sevse ne olur sevmese ne olur"

Şimdi naçizane bazı sorularım olacaktır, hani biraz kıt akıllıyım ya, çok fazla soru soruyorum ya, hadi başlıyorum;

Soru-1: Emine hanımın kutsanmış bir yanı var mıdır?

Soru-2: Dinsel yargılama, kategorize etme yetisi ve yetkisini hangi kaynaktan almaktadır?

Soru-3: Kimin kapanacağını, kimin sahte davrandığını, kimin sevildiğini rehber olacak şekilde dindar kesime neden mesaj veriyor?

Soru-4: Hangi sanatçının inandırıcı konuştuğunu, hangi sanatçının fason konuştuğunu nasıl söyleyebiliyor? Ya da nasıl bilebiliyor?

Artık ne desem boş! Türkiye bunları konuşuyor, bunları yazıyor, bunları el üstünde tutuyor, o zaman bana da susmak düşüyor.

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/15 Nisan 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..