Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Kitap
 

Fahrenheit451 - Ray Bradbury

Bugüne kadar kaç film izledin? Kaç kitap okudun? Kaç şehir gezdin? Yahut kaç hayat yaşadın? İzlediğin hangi film daha duygusaldı? Hangi kitabın sonunda doldu gözlerin? Kaç insan bıraktın arkanda ayrıldığın her şehirden? Yahut yaşadığın hangi hayatta daha zordu yaşamak? Bunca soruyu sormak, algılamak ve cevap bulmak..
Hangi distopya canını daha çok yaktı? Fahrenheit 451. Kitaplarla birlikte kalbim de tutuştu. Okumaya aşık bir insanın kıyametidir bu kitap. Ve bu yaşamın şeytanlarıdır itfaiyeciler. Kitaplar tutuşur, söz uçar yazı yanar, sorgu biter ve umut söner.
 
Okuduğum her kitabı yaşadığım bir hayat belledim her zaman. Yaşayamadığım bir kitabı hiç okuyamadım. Bu kez öyle bir şey ki okuyamamayı okudum. Etraf kitap yakan şeytanlar ve bunun nedenini sorgulamayan insanlarla dolu. Ben daha yazıma başlarken sana sorular sordum. Düşünmeye ve sorgulamaya davet ettim seni. Ama öyle bir zaman ki tüm bunlar yasak. 
Ve bu kitap sana dünyada sadece bir satır yazı kalsa dahi oku diyor. ne pahasına olursa olsun. 
 
Toplam blog
: 2
: 132
Kayıt tarihi
: 23.07.17
 
 

Mersin Üniversitesi Şehir ve Bölge Planlama 3. sınıf öğrencisiyim. İlk okul dönemlerimden beri ki..