Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '22

 
Kategori
Şiir
 

Fakültemde Neler Öğrendim

 

Eğitim Bilimleri Fakültesi ders verdi

Suut Kemal Yetkin’den sanat dili öğrendim.

Hamide Topçuoğlu ‘sosyal yaşayın’ derdi,

Toplumu tanımada doğru yolu öğrendim.

 

Bülent Nuri Esen’den insanın haklarını,

Hocam Fatma Varış’tan eğitim çarklarını;

Engin Gençtan öğretti insanın farklarını,

Anormali tanıyıp normal hali öğrendim.

 

Ali Naim İnan’la Hocam Mukbil Özyörük,

Hukuk bilgi közümü onlardı yakan körük.

Devrimci Cevat Geray surlarda açtı yarık,

Halkın eğitiminde halkçı solu öğrendim.

 

Gülseren Günçe dersi çocukta gelişimdi.

Gıyasettin Ünsal’ın ruhlarda oluşumdu,

Şefik Uysal dersleri hesaptı, bilişimdi,

İstatistik denilen bilim dalı öğrendim.

 

Hasan Ali Koçer’di eğitim tarihçisi,

Mithat Enç Hoca idi özel eğitim süsü.

Şair Tahsin Saraç’ın bile vardır öyküsü,

Fransız şiirinde açan gülü öğrendim.

 

Deneysel ruh bilimin hocası Cavit Önal,

Haydar Taymaz Hocamız bilime açtı kanal.

Bilgisayar bilmezdik, yoktu dijital, sanal,

Kitaplar okuyarak dolu dolu öğrendim.

 

Öğrenci derneğine başkan olduğum zaman,

Ziya Bursalıoğlu idi demokrat dekan.

Evinde ağırlandık ben ve önceki başkan,

Kahveleri içince kahve falı öğrendim.

 

Türkçeci Kenan Akyüz, Enise Kantemir’di,

Edebiyat dersleri bence tatlı ömürdü.

On iki Mart faşizmi bizi ezen demirdi,

Nevzat’a zulüm eden zalim kolu öğrendim.

 

Halk Ozanı Karamanlı Nevzat

 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..