Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '16

 
Kategori
Astroloji
 

Fala inanma, Nostradamus’a hiç inanma…

Fala inanma, Nostradamus’a hiç inanma…
 

FALA İNANMA, NOSTRADAMUS’A HİÇ İNANMA…


Gaybı Allah bilir ki peygamberlere verilmemiş bir durum söz konusu iken, Nostradamus’un kehanetlerine inanmak saçma olur. Nostradamus araştırmalarımdan çıkardığım sonuç şu oldu. Nostradamus tarihsel olayları gün gün, saat saat not etmiş. Malum tarih tekerrürden ibarettir. Tarihi insan yaşanmışlığına göre tahminlerde bulunmuş. Akıllı bir düşünce esasında. Tabi Nostradamus’un üç harfli mahlukatlarla da işbirliği yaptığı rivayetleri var. Güya son dönemleri anlatan bir dörtlüğünde Nostradamus şunu söylemiş;

 

‘ Devrimi temelden sarsıyor büyük bir kasırga

Yüzlerde artık peçeler, başlar örtülü

Cumhuriyetin sonu geldi artık

AK’lar-KIRMIZI’lar karşı karşıya…’

Bu dörtlük de de işte Ak Parti ile Cumhuriyetçiler karşı karşıyaymış falan filan.

Bir başka dörtlükse şöyle:

“Büyük Dünyanın ortasında geçer başa güçlü GÜL

Yeni tasarılar için halkın kanı dökülür

Gerçeği söylemek isteyenin ağzı kapatılacak

Gelmesi gereken, zamanından geç gelecek.”

Yukarıdaki dörtlükte de GÜL Abdullah Gül’müş'de… Ne kadar saçma şeylerle ilişkilendiriyoruz yaşantımızı. Neden söylüyorum bunları. Emin olun interneti araştırın bu saçmalıklar ile dolu. Geleceği rabbimiz bilir bitti. İnsana verilmemişki böyle bir yetenek.

 Sözlerimi Özden Kaptanlar'ın yorumuyla noktalıyorum…

Gayb ancak Allah katında gizlidir. Bunları inceledim. Astrolojinin nasıl kullanılacağını belirledim. 18 yaşında başladım astrolojiyi incelemeye. Astroloji zaman ister. Bütün yıl- ları inceleye inceleyen geliyorsun haritalarla. Yıllarım bunlarla geçti. Kuşakları inceledim. Bu arada dini yönden de gidiyorum. "Şu olacak" dendi mi bloke ediyorsun kendini. Astroloji Allah'ın ilimlerinden ama bir yere kadar müsaade ediyor. Ancak müsaade ettiği kişileri konuşturur, o da bir yere kadar. Zaten Kur'anı Kerim'de kapalı açık verilmiş. "Ara, bul beni" diyor. "Bilinmek istedim" diyor. Ben astroloji ile de aradım ve korktum. Öyle korkulacak bir durum ki, buzdağının ancak bir ucunu vermiş astroloji. "Kumar, uyuşturucu, fal okları, şeytan pisliğidir" diyor ayette. "Bunlarla uğraşmayın" diyor. (1)

KAYNAK

(1)  http://www.sabah.com.tr/egeli/2013/07/14/turk-nostradamusuydu-o-simdi-bir-tovbekar

 

 

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..