Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fantastik saçmalamalarıma ve de hayallerime devam....

Fantastik saçmalamalarıma  ve de hayallerime  devam....
 

Ne çok vampir kitabı çıkmış bu günlerde!!
Oku oku bitmiyor.. Ama ben yine de bu aralar "Twilight"'a takmış durumdayım . Bu kısa sürede dört kitabı iki sefer okuduğumu size çekinmeden söyleyebilirim ne de olsa çekinecek bir şeyim kalmadı sizlerden .

17 Haziran doğum günümdü, bir sene daha eklendi yaşanmışlığıma ve acısı bir yaş daha bitti ölümsüzlüğe ulaşamadan. Korkuyorum, okuduğum hiç bir vampir romanında kır......lı yaşlarda vampir görmedim!!! Duyan varsa lütfen söylesinde azıcık moralim düzelsin.

Bu ara işlerimiz acayip yoğun iş yerinde hani duyarsınız ya hep "iki dakika da inen uçakları" sanırım ya o günler başladı ya da eleman az olduğu için böyle ( malum kriz var ya) henüz bu kısmı çözemedim.. Yok şimdi şuraya gelicem iş yoğun olunca pekde yemek yiyecek ve oturacak vakit kalmıyor doğal olarak..
EE.. haliyle bu bana kaybedilen ve yerine konulamayan kalori olarak dönüyor. Aceba diyorum hani birde küçük gösteriyorum ya kazık atıp kendimi yutturabilirmiyim daha gencim diye bir "soğuk varlığa" ???

Bu hafta planlamayı yapan şefim bana bir gün gündüz mesaisi yazmış bende soluğu masasında aldım geçtim karşısına ve etkileyici olduğunu umduğum bir ses tonu ile "şu gündüz mesaileri ne zaman bitecek?" diye sordum. kafayı kaldırıp yüzüme bir an delirmişim gibi baktı öyle ya uçaklara gündüz inme diyemezsin ya ( aslında bu konuda da bir fantazim var ama ilerde hatırlatın bana anlatayım size). Neyse sonra toparladı kendini ve "senin ki mi? " diye sordu bende başımı sallayarak yanıtladım. " E kızım be yakında tabutta uyumaya başlayacaksın !!" dedi.
Ahhh ahhh birde ruh vampirimi bulsam!!!!!

Geçenlerde Avusturya'ya giden bir uçak yapıyorum bir yolcu eksik!!! Ara ara yok hiç bir yerde... Gelen haber ise şaşırtıcı uçakta sakin sakin oturan meğer karısıymış kayıp yolcunun. Bir panik bir telaş kadının tepesine üşüşüyoruz kabin amiri ile beraber, kadın sakince "kocam" diyor "sarhoş"! Saat sabahın yedisi! Adam sarhoş ve kayıp, kadın sakin ve uçakta, biz çıldırmışız ve uçak gecikmiş .......
Ne mi oldu???
Kadın sakince çaktırmadan derin anlamlı bir işaret çekti kocasına sanırım. Uçak kalkarken pencereden!!
Adamı bıraktık!!!
Şeflerimden biri geldi beni almaya sonra, bakış açısı erkeksi oldukça!!!
" Yaaa" dedi. "Bu saatte adamın küfelik olması için ne yaptı bu kadın acaba kocasına ?" Bende istemsiz bir şekilde yanıtladım; "acaba" dedim, "adam ne yaptı da kadın bu kadar sakince adamı bıraktığıyla geldi uçağa ve bavullarının bile indirilmesine aldırmadan bastı gitti."

Geçenlerde niceden sonra nihayet benim şu "Rus standart dışı teknisyenlerimin" bulunduğu uçağa yazmışlar beni. Sevinçle kanatlanarak gittim ama gel gör ki...
Karşıma orta yaşı devirmiş ve oldukça suratsız bir tip çıktı!!! öğkkkk "gitmişler!!!"

Ya... hep bu şeflerim yüzünden!!! fantastik hayal kuramaz oldum. Anladılar mı ne? Bolcana Kazakistan, Polonya ve Türk uçuşu yazıyorlar bana! Anlamadım nedenini.
İskandinav uçaklarının yanından geçerken kedi ve ciğerci dükkanı olayı söz konusu oluyor bende.

Bende eve kendimi atıp ne var ne yok bolcana vampir kitabı okuyorum ...
Ama şimdi piyasada bu kadar vampir kitabı varken benim yazacağım vampir romanı ne derece tutar ki???
Laf aramızda iki sayfa yazdımdı ama!!!

Öffff sıcaklar fena insan hayal bile kuramıyor.

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..