Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Fare değil,hamster.!.

Fare değil,hamster.!.
 

"Bir kaşık yemek yenmez sizin evinizde.!." diyerek girdi eve annem.Ne kadar dil döksemde, "hamster bu annem, adıda fındık.!." desemde annemin cevabı "Nam-ı diğer fare desene, ne sosyeteleştiriyon.!."oldu.

Babamdan destek beklerken babamın cevabı gecikmemişti "Evinizin bereketi kaçar kızım fare bu.!.'

Bir fındığıma baktım,birde anneme.!.fındıkta şirin şirin bana baktı.

Ne şirin hayvan bu hamsterlar, ele avuca geliyorlar, ısırmıyolar, helede benim fındığım...

Kahverengi tüylerinden dolayı fındık dedik ona.!.Yeni doğmuştu annesin yanından aldığımızda...Ağlıyodu ama biz anlamıyorduk...Nasılda ısırmıştı annesi elimizi annesinin yanından alırken..Eee "Hamsterda olsa anne demişti"eşim gülerek....

İş yerindeki arkadaşlarımında tavrı değişik olmamıştı, yaşına saygı gösterdiğimiz bir ablam "Anam, eve faremi aldınız siz kızz.!.'diyerek kınıyordu bizi aklı sıra..Ama nerden bilecekti ki fare değil, hamster hatta o fındık.!."Fare değil ablam fındık ismi"dediğimde ise el-cevap "Anam birde fındık faresi haa.!."Gelde çık işin içinden...

Evet fare.!Evet fare besliyoruz.!.Beni kınıyanları kınım kınım kınıyorum.Fare değil hamster.!.Adıda fındık.!.Bir kaşık yemekte yenmez bizim evde.!.
 
Toplam blog
: 30
: 1454
Kayıt tarihi
: 11.11.07
 
 

sığmaz ki buraya ne sen ne kalabalıklar! ..