Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Farkında mısınız acaba? Sessizce oruç tutuluyor.

Farkında mısınız acaba? Sessizce oruç tutuluyor.
 

Farkında mısınız acaba? Sessizce oruç tutuluyor.


13 Kasım’da bir dostumu ziyaret için İzmir Balçova’da Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi bahçesindeki kantinde ziyaret saatini bekliyor ve bu arada çay içiyorum.

Masalar arasında milli piyango satan adamı görünce cebimdeki bileti değiştirmek için masama davet ediyorum.

Sıcakkanlı bir adam, bir ara oradan buradan bahsederken bir çay ısmarlamak teklifinde bulundum.

Bir an duraklayıp “ Teşekkür ederim, Muharrem ayındayız, oruç tutuyorum” dedi.

Hiç farkında değilim.

Biletçi arkadaş gayet olgun bir şekilde“Biz alışığız, sessiz sedasız Oruç tutarız.”

“Davul zurna çalmayız…”

“Reklam, siyaset, çirkinliği istismarı, iftar koşuşturması telaşı yoktur.”

“Sen benim yanımda su içtin, yemek yedin”

Görgüsüzlüğü yok.

“Benim inancıma saygı göster” buyurganlığı yok.

“hiç görüyor musun? Lokantaları, çayocakları kapattırma baskıcılığı yok!”

“Oruç tutmayanlara baskı ve şiddet yok!”

Çevrede oruç tutulduğunun bir belirtisi bile yok!

Farkında mısınız? Bu günlerde sessiz sedasız

oruç tutuluyor.

Şahin Özşahin

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..