Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Farklı Durumlar Yaşanınca Şaşırıyoruz, Zaman Yerinde Saymıyor ki Aynı Şeyler Olsun

Farklı Durumlar Yaşanınca Şaşırıyoruz, Zaman Yerinde Saymıyor ki Aynı Şeyler Olsun
 

Şu üzerinde yaşadığımız dünya kaç şekle girdi biliyor musunuz? Ömrümüz dünyanın ömrüne göre kısacık bir zaman aralığından ibaret olduğu için pek fazla değişiklik yaşamıyoruz. Bu yüzden dünyada bir şey olmadığını sanıyor en küçük bir doğal olayda apışıp kalıyoruz.

Dünyada farklı bir şey (Tanrı’nın gazabı falan)olmuyor, olması gereken oluyor; biz yaşasak da yaşamasak da bunlar meydana gelecek.

Yaşadığım bu dünyada hiçbir şeye şaşırmam. Gökyüzünde bir şey olsa korkuya kapılıyor kıyamet kopacak sanıyoruz. Asıl ben milyarlarca yıldız ve gezegenin yer aldığı evrenimizde bizi etkileyen olayların olmamasına şaşırıyorum; kayan yıldız, göktaşı, güneş tutulması, UFO söylentileri… E bunlar da olmasın o zaman; sanki cam bir fanusun içinde yaşıyoruz!

Ben bu tür durumlarda soğukkanlılığımı koruyorum; çünkü biliyorum ki yapabileceğimiz bir şey yok. İnsanlar panik, dünyanın sonu gelse bunlar daha kıyamet kopmadan…

Ya arkadaş sen sonsuz bir boşlukta yaşıyorsun, niye her şeyin normal gitmesini bekliyorsun? Sana göre mi yapıldı bu dünya ki istediğin gibi olsun! Valla açık söyleyim başımıza taş yağsa şaşırmam!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..