Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '16

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Fatıma Annemizin eli ve Şifa aktarımı

Fatıma Annemizin eli ve Şifa aktarımı
 

İZİNLİ İNSANLARIN ŞİFA AKTARIMI AYRIDIR


İzinli insanların şifa aktarımı ve Fatıma Annemizin eli....
 
Sır aslında niyette gizli, öncelikle Rabbimin müsaade ettiği insan şafi sıfatının vesilesini rabbinden dilerse o duaya gerekli cevabı verip Şafi sıfatını o kula lütfeder.
 
Çocukluğumdan beri bildiğim bir Yengem var izni eskilerden geliyor, ne zaman bir rahatsızlık nedeniyle ona gitsek okuduğunda ve dokunduğunda, kendine göre tedavi yöntemlerini uygulandığında etrafındaki herkesin şifa bulduğunu görünce çocukluğumdan beri araştırdım.
 
Kur'an tarafına baktım, insanı yönü ve iman noktasındaki inanç yönüne bakınca keşfi çok güzel bir sır yolculuğunda buldum. Sonradan gördüm ki bu kişisel gelişim ifadesiyle bir rant ve şifa noktasında bir sektöre dönüştü. Oysa kişisel Gelişim eğitimlerini Üniversitede 2002 yılında daha insanların farkındalık kelimesinden haberi yokken vermeye başlamıştım. İnsanların maddeci amaçlarını görünce bıraktım.
 
Birgün bir kardeşim beni Kişisel Gelişim uzmanı Samim bey ile tanışmak için davet etti.
 
Artık bu noktada araştırmalarım ilerlerken, Kur'an'ın şifa noktasında 2000 yılında Ses terapi araştırmalarını yoğunlaştırıp Alfa ve Beta frekanslarının ve Osmanlı dönemi şifa yöntemlerinin sırrı üzerine uzmanlaşma yoluna gitmeyi nasip etti Rabbim. Hamd olsun. O nedenle kalbi ile konuşan bir insan olduğum vesilesiyle Allah hissiyatımın en uç noktasında Elhamdülillah bana gereken yolu gösteriyordu.
 
İçeri girer girmez ellerim ve ayakların koparcasına ağrımaya başladı.
 
Neyse sohbet etmeye başladık, şifacı insanın bulunduğu yerde enerji akımı nurani bir hal alır ve ferahlık kalplere işler. Burada yaşam tam tersi...
 
500 kişisel gelişim kitabı okuduğunu ve 500 de yazarı olmayan kitap okuduğunu, Meleklerle konuştuğunu ve Mikail ve Metadron isimli melekle çok iyi olduğunu, hanımların 6. His nedeniyle daha dayanıklı varlıklar olduğunu belirtti. Bu evde sohbetlere gidip şifa dağıtıyor sözüm ona İslamiyeti bilmeyenlere de faydalı oluyor, sosyete kesiminden de yardımları alıp devam ediyordu hayatına. Ne kadar çok üzülmüştüm, lokman hekim acaba bir fayda sağladığında böyle maddeci davranan insanları görse ne derdi!
 
Beni bir türlü öğrenciliğe kabul etmeyen Samim, sebebini sorduğumda sen kaldıramazsın imanı zayıf deyince Efendimin sözüyle cevap verdim. "Kalbimi yarıp baktın mı, ha şu anda baktığın göz göz değil. Cezalandırılmış olduğunu kabul et. " Deyince "Gördüğünü gördüm" demişti. Fark etti, Kur'an kelamının neleri açıp hakikati nasıl gösterdiğini. Arkadaşıma dedim bu adamın düzenbaz olduğunu ve bir süre sonra kendi şahit olacak olduğunu bir an önce enerjisini bitirmemesi için mekanın buradan uzaklaştırması gerektiğini.
 
Bir hafta sonra Samim yakalanmış, gereken yapılmış, insanlar hakikati görmüş, arkadaşım da mekanına gidince kapıdan girer girmez duaya başlamıştı. O günden sonra kişisel gelişimine devam etti. Şifacı şu an Bari sıfatının feyziyle... Ona dediğim tek söz: "Bir daha böyle şeylere kalkışmadan önce Kuran Mealini oku ve anla, asıl anahtar o" dedim.
 
Şimdi bakıyorum da Rabbimin ismini kullanıp köşeyi dönenler, yok satan kitaplar, ilginç yaşantılar sonrasında Hz. Ömer’in sözü ne kadar haklı. İnsanların namazı ve ibadetleri sizi kandırmasın ki onlar için şov niteliğinde yapanlara azap büyüktür.
 
Zaten kendi köy ve kent yaşantımızdan bilirsiniz bu insanlar mekana girince mekanda bir değişiklik olup, sözleri kalbidir, dilleri tatlı ve mütevazidir. Elbet bazı sıfatlar dinlemenin yanında çalışmalarıdavar.
 
Bu insanların konuştum dediği Melekler Üç harfli yaratılanlardır. Onlarında nasıl dünyada makamlar var ise makamları ve Rabbimizce verilen kuvvetleri vardır. O nedenle bu tarz mevzulara girerken dikkat edin. Üçüncü gözü açacağız derken üç gözünüzden olmayın. Korunmasını bilmediğiniz kapıları açarsanız ne kadar gelişirseniz gelişin kendinizi ruhi sıkıntılardan kurtaramazsınız. Bu insanlar giderse kalbinize bakın, gidişini anlayacak boşluklarını hissedeceksiniz. Böyle kalbi insanlar, izinli zatlar var ise de sakın kaybetmeyin, onların derdi faydadır ki siyah gülde bile bir güzellik görmek kalp adamının işidir. Hayatı güzelleştirmek ve iyilik yaparken iyileşmek bizim elimizde. Rabbim herkese sıhhat versin.
 
Bakican Evkaralı
 
http://www.facebook.com/bakican
 

 

http://www.facebook.com/yazarbakican
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..