Fener ve demokrasi üzerine iki kişilik felsefi bakış... / Mizah / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Fener ve demokrasi üzerine iki kişilik felsefi bakış...

Fener ve demokrasi üzerine iki kişilik felsefi bakış...
 

Lesson one!


-Gız Hatçe, bak gazataya ne yazıyo!

-Ne diyon lan kör olasıca herif sabahın köründe!

-Baksana gız Hatçe şu gazataya, Hava kuvvetleri gomutanı golf oynuyormuş …

-N’olcek lan herif, ABD’de tüm hava kuvvetlerinde her yerde golf sahası varmış, nee bizde olmasın, neremüz eksük elin gavurundan?

-Ossun olmasına da, yani memleketin her yerinde şehit cenazeleri kalkarken !

-Senin dövlet işine aklın ermez, elbet vardır bir bildikleri hımbıl herif, gazata okuyacağına get inşaata çalış!

-Ne yani, iş var da çalışmayom mu ben şimdi? Sen konuyu çarpıtma sadede gel!

-Şimdi, devletlü paşamız golf sopası ile terörist govalamayacağına göre mahsuscuktan yapmıştır golf turnuvasını.

- Neee!

-Yalandan deyom.

-Hastir yaaa! Şimdi sen Böyük Taarruzda Yunan’ı gandırmak için kağnıların tekerine çaput sarmak gibi mi diyon lan garı!

-Hee!

-Hastir!

-Gız Hatçe!

-Ne var tembel herif?

-Gız bak, fener davasının dosıyalarını iştemiş bizim hökümet.

-Eee baa ne bundan?

-Baa nesi var mı gız, eyi kötü çalışmadan geçiniyorduk…

-Bizim feneri de gapatırlar mı deyon sen şimdi?

-Eğer Alamandaki gibinse öte bile geçerler.

-Desene bizim yardım kesildi o zaman?

-He, kesildi.

-Biz de o zaman Kızılay'a giderük.

-Heee.

-Kaymakam’a giderük!

-Olmadı valiye!

-He valiye giderük gız! Gelsene buraya, gel, gel namussız!

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..