- Kategori
- Mizah
Fener ve demokrasi üzerine iki kişilik felsefi bakış...

Lesson one!
-Gız Hatçe, bak gazataya ne yazıyo!
-Ne diyon lan kör olasıca herif sabahın köründe!
-Baksana gız Hatçe şu gazataya, Hava kuvvetleri gomutanı golf oynuyormuş …
-N’olcek lan herif, ABD’de tüm hava kuvvetlerinde her yerde golf sahası varmış, nee bizde olmasın, neremüz eksük elin gavurundan?
-Ossun olmasına da, yani memleketin her yerinde şehit cenazeleri kalkarken !
-Senin dövlet işine aklın ermez, elbet vardır bir bildikleri hımbıl herif, gazata okuyacağına get inşaata çalış!
-Ne yani, iş var da çalışmayom mu ben şimdi? Sen konuyu çarpıtma sadede gel!
-Şimdi, devletlü paşamız golf sopası ile terörist govalamayacağına göre mahsuscuktan yapmıştır golf turnuvasını.
- Neee!
-Yalandan deyom.
-Hastir yaaa! Şimdi sen Böyük Taarruzda Yunan’ı gandırmak için kağnıların tekerine çaput sarmak gibi mi diyon lan garı!
-Hee!
-Hastir!
…
-Gız Hatçe!
-Ne var tembel herif?
-Gız bak, fener davasının dosıyalarını iştemiş bizim hökümet.
-Eee baa ne bundan?
-Baa nesi var mı gız, eyi kötü çalışmadan geçiniyorduk…
-Bizim feneri de gapatırlar mı deyon sen şimdi?
-Eğer Alamandaki gibinse öte bile geçerler.
-Desene bizim yardım kesildi o zaman?
-He, kesildi.
-Biz de o zaman Kızılay'a giderük.
-Heee.
-Kaymakam’a giderük!
-Olmadı valiye!
-He valiye giderük gız! Gelsene buraya, gel, gel namussız!