Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Chelsea'yi Geçsin Ben Yapacağımı Bilirim!

Fenerbahçe Chelsea'yi Geçsin Ben Yapacağımı Bilirim!
 

resim:www.fenerbahce.com


Yok yok Ahmet Çakar gibi bikini giymem elbette!
Serde delikanlılık var!
Ahmet sözünden çakar da, biz... Asla, kat'a, katiyyen, zinhar!.. Kesinlikle..

Bizim en uç iddialarımız bile delikanlıcadır.

Hınc-al Uluç gibi de kellemi kesmem!
Racon keserim belki...

Siz ne söz verirsiniz bilmem amma...

Filin sırtında Türkiye turu bile yaparım...

Messenger'imi çevrimdışından çevrimiçine alırım.

Sonra...

Ben ne yaparım?
Hah! Buldum!
MB'deki Fenerbahçelilerle telefon görüşmesi yaparım.
Mesut Selek, Ahmet Balcı, efsane abimiz baterist Metin ve tabii ki yolun*diğer*yarısı ve tabii ki Yakamoz35..
Tabii ki ulaşabildiğim tüm Fenerlilerle TELEKONFERANS...

MB'de ilk olur herhalde!

MB telekonferans buluşması-1 ve ŞAMPİYONU KUTLAMA!

Mekandan münezzeh!

Centilmen tüm dostlarımı da beklerim!
Mesela Okan Tınmaz kardeşimle, Pirmete'yle, Özlemlerle, Semalarla...
Ve tabii ki Necip Abiyle...
Ulaşılamazlarla olmaz işim de ulaşabildiğim tüm dostlarla...

Başka ne yapabilirim?
Fenerbahçe'nin turu geçtikten sonra Kadıköy'deki ilk maçına taa Erzurum'dan uçabilirim.

Turşu ve çiğ soğan yiyebilirim. (ıyy!!)
Bir hafta makarna yemesem de olur.
Ütümü de kendim yaparım.

Galatasaray'ın bir lig maçını sonuna kadar izleyebilirim!
(Söz, Fenerbahçe-GS maçı haricinde...)

İşe yürüyerek gidebilir, mesaiyi tüm çalışanlara erken tatil edebilirim...
Asla ikramiye vermem:)

Kızımın okul derslerine yardım edebilir, tüm öğrencilerime şeker dağıtabilirim.

Hatta, roman bile okurum. Hem de en uzununu....

Palandöken'e çıkıp haykırabilirim.
Bir ay alışveriş yapmadan yaşayabilirim.

Daha neler neler!..

TEK ŞARTIM: FENERBAHÇE-CHELSEA MAÇINI AHMET ÇAKAR YÖNETMESİN

Ya siz?
Siz ne yaparsınız:)
Not: Benim bir dostumun Woswos'u var. Ona biz FİL deriz buralarda:)))


 
Toplam blog
: 143
: 2341
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

Bu âlem içinde aileme zaman ayırmak, gezmek, okumak, fotoğraf çekmek, resim çizmek ve iş hayatı h..