Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe deplasmanda galip! Bursaspor 0-2 Fenerbahçe

Fenerbahçe deplasmanda galip! Bursaspor 0-2 Fenerbahçe
 

Spor Toto Süper Lig'in 15.haftasının kapanış mücadelesi Bursa Atatürk Stadyumu'nda oynandı. Ligin düşüşte olan takımlarından Bursaspor, Fenerbahçe'yi ağırladı. Semih ve Stoch'un golleriyle müsabakadan galip ayrılan sarı lacivertliler, puanını 31'e yükseltti. 

Maçı kadın-çocuk tribününde takip ettim. Güzel bir hava vardı, taraftar iyiydi, insanlar heyecanlıydı. Lakin maç öyle olmadı. Fenerbahçe iyi oynadığı maçtan galip geldi. Çıkışta herkesin yüzünde kırgınlık, üzüntü vardı. Anadolu şampiyonunun bu haline üzülmemek elde değildi elbette.

Bursaspor'la başlamak istiyorum değerlendirmeme. Bana göre iyi savunma yapamadılar. Rakibe özellikle ilk yarıda çok fazla boş alan bıraktılar. Fenerbahçe'nin ilk 45 dakikada bir gol bulması yeşil beyazlılar adına şanstı. Konuk takım çok pozisyona girdi ve bunların hepsinin savunma hatasından kaynaklandığını düşünüyorum. Yenilen goller affedilebilir değildi. Atakta da yeterince etkili bir Bursaspor yoktu. Top kayıpları, pas hataları... Çok fazla yanlış var ev sahibi takımda.

İki sezon öncesinin şampiyon takımı şu an neredeyse küme düşmeye oynuyor. Yeşil beyazlılarda hatalı giden çok şey var. Bunlar yönetimden başlıyor ve sahaya da yansıyor. Ben futbolcuların yeterince istekli, hırslı olduğunu düşünmüyorum. Taraftar da aynı şekilde. Maçın bazı anlarında bağırıp, bazı anlarında susuyorlar. Böyle bir camiaya yakışmayan bir durum var ortada. En kısa zamanda toparlanmasını temenni ediyorum.

Fenerbahçe'ye gelince, Galatasaray mağlubiyetinden sonra yine eski formuna dönecek gibi görünüyor. Özellikle Gökhan'ın sağ kanattan yaptığı bindirmeleri çok beğendim. Başarılıydı her anlamda. Fenerbahçe savunması çok fazla sıkıntı yaşamadı, bana aksak görünmedi. Serdar Kesimal, bana göre Bilica'dan çok daha iyi bir futbolcu, onun oynaması en iyisiydi. Orta saha ileri iyi top taşıdı. Yardımlaşma, paslaşma iyiydi. Semih'in oynamasının olumlu olduğunu düşünüyorum, güzel de bir gol attı. Ayrıca Stoch formayı gerçekten hak ettiğini gösterdi.

Rakibi sıkan, oynadığı oyunla takdir toplayan sarı lacivertliler bunu sahaya yine yansıttılar ama ben daha iyisinin olması gerektiğini düşünüyorum. Bu, onlar için tatmin edici ve yeterli olmamalıdır. Forvette bana göre hala kocaman bir açık var. Stoch o kadar destek vermese, işleri çok daha zor. Bu bakımdan ofansif anlamda daha da güçlenmelerini bekliyorum, bu kesinlikle yeterli değildir. 

Her iki takımı da tebrik ediyorum ve kalan maçlarında başarılar diliyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..