Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe duruşu

Fenerbahçe duruşu
 

Sağolun çocuklar... Sağolun sayın başkan ve emeği geçen herkes.

Bir kez daha Fenerbahçenin büyüklüğünü gösterdiğiniz için emeklerinize, terinize sağlık.

Karşımızda kurulmuş şer ittifakına rağmen bundan daha iyi olmazdı... Emin olun, gönüllerimizin bir kez daha şampiyonu yine sizsiniz.

Başkanımızın Fenerbahçemize aşıladığı en önemli niteliğe, Fenerbahçe duruşuna bir kez daha sahip çıktığınız için binlerce teşekkür.

Yenemeyebilirsiniz, hatta yenilebilirsiniz ama biliyorum ki, siz yenemezseniz bile adamı paçavraya çevirirsiniz.

Trabzon bu akşam Ronaldo'lu Real Madrid ile oynasaydı bundan daha fazla ezilmezdi herhalde...

Veya Messi'li barselona ile oynasaydı bundan daha çaresiz kalmazdı sahada...

Ama galibiyet gelmedi... Olsun, biliriz ki ne futbolun adaleti var ne de şer ittifakının... Ama ben duruşunuzu sevdim... Bazı başkalarının duruşundan da tiksindim bu akşam... Bir kez daha.

Bu akşam başkanın, Fenerbahçemize çok önemli birşey öğrettiğini gördüm bu gece... Bir Fenerbahçe duruşu.

Olacaksak, kendi çabamız ile şampiyon oluruz, onun, bunun kirli ittifakları ile değil.

Hadi sevinin şimdi... Fenerbahçe şampiyon olamadığı için, lig aniden tertemiz bir liğ olduğu için sevinin.

Trabzon'u satmadığını gösterdiği için... Bursa'yı şampiyonluğu tekrar Anadolu'ya getirdiği için... Diğerlerini de katkıları ! için tebrik ederim.

Sevgilerimle

Ünal Türkmen

 
Toplam blog
: 39
: 867
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

Aşçılar diyari Mengen’ de doğdum, lise tahsilimi Bolu’da, üniversite tahsilimi Adana’da yaptım. İş t..