Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Basketbol
 

Fenerbahçe şampiyon oldu ( FB 82 BJK 71)

Fenerbahçe şampiyon oldu ( FB 82  BJK 71)
 

Fenerbahçe kupasını aldı.


/Türkiye kupası Fenerbahçe Ülkerin oldu. / 

Fenerbahçe Galatasarayı eledi. Sonra Beşiktaşı eledi. 

Aldı kupayı. 

Maçı seyredemedim ;çünkü maçı açık kanal vermiyordu. 

Bu çok ayıp. Haftasonları maç keyfimiz var.Onu da baltaladılar. 

Maçı Fbtv’den, alt yazıyla takip ettim. İlk yarı 37-37 bitti. /Herhade ‘’yakaladılar’’ dedim . Fenerbahçe farkı açtı. Maçı götürdü. 

Geçen sene lig şampiyonu olurken Fenerbahçe t.kupasını almıştı. 

Bu moralle ligte şampiyon oldu. Şimdi de aynı ortam var. 

Türkiye kupasına bunun için sevindim. 

Bugün elenseydi ne olurdu??. 

30 yıldır şampiyon olamayan Beşiktaş kupayı alacaktı. 

Fenerbahçe gene ligin favorisi olacaktı. 

Değişen bir şey olmayacaktı. 

Maçları açık kanalların vermesi dileğiyle. 

Mirsad’a üzüldüm. Sakatlanmış. 

Bağları yırtılmış. 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..